سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

سریال Yargı حالا برای پینار دنیز و کان اورگانجی اوغلو معنای دیگری دارد!

سریال Yargı (قضاوت) از کانال D که با استقبال زیادی روبرو شده است، همچنان در عصرهای یکشنبه تاثیر خودش را بر جای می گذارد. بازیگران موفق کان اورگانجی اوغلو و پینار دنیز با سریالی که دو فصله در آن بازی می کنند مورد تحسین قرار گرفته اند.

در فصل گذشته که پخش این سریال آغاز شد، این دو بازیگر نقش اول از سوی نهادها و سازمان های مختلف جوایزی دریافت کردند. در عین حال جوایز مختلفی هم به سریال و هم به فیلمنامه نویس تعلق گرفت. شامگاه یکشنبه ، ۴ دسامبر یک جایزه هیجان انگیز دیگر رقم خورد.

سریال Yargı جوایزی را در مراسم اهدای جایزه پروانه طلایی Pantene که برای چهل و هشتمین بار برگزار شد، دریافت کرد ! دو بازیگر برجسته و فیلمنامه نویس سما ارگنیکون در سالنی که در آن حضور داشتند همراه با جوایزی که به آنها اهدا شد، مورد استقبال قرار گرفتند.

دو بازیگری که به شخصیت‌های جیلین و ایلگاز در سریال محبوب قضاوت  جان بخشیدند، در طول شب هم در مرکز توجه بودند.

پینار دنیز با سخنرانیش در مراسم اهدای جایزه توجهات را جلب کرد: «در فیلمی که دیدم، بچه ها به خاطر پول کشته شدند. و من از این بسیار متاثر شدم، تا صبح گریه کردم، به دوستم گفتم؛ گفتم باید این دنیا را نجات دهم، باید به مردم کمک کنم و آنها را لمس کنم. و این احساس دقیقاً همان چیزیه که من را به یک بازیگر تبدیل کرده است. متشکرم.”

کان اورگانجی اوغلو که برای دریافت جایزه خود روی صحنه رفت، جایزه را به تمام خانواده و پدرش که وقتی او سه سالش بود فوت کرد و گفته بود این بچه هنرمند خواهد شد تقدیم کرد. این بازیگر گفت: فایده ای ندارد مگر اینکه در یک داستان خوب باشید. به همین دلیله که می خواهم از سما ارگنیکون، خالق داستان ما تشکر کنم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا