سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

از عمارت 16 میلیون دلاری اریکا جین و توماس جیراردی سرقت شده است.

از عمارت 16 میلیون دلاری اریکا جین و همسر سابقش توماس جیراردی ماه گذشته سرقت شد.

مقامات در Law360 تأیید کردند ، پلیس اواخر شب گزارش سرقت را در 22 ژانویه دریافت کرد و افسران  این پرونده  از طریق پنجره شکسته متوجه ورود سارق شدند. 

گفته می شود افسران از آنچه که از اریکا ستاره 49 ساله “Real Housewives of Beverly Hills”  و عمارت جیراردی در پاسادینا، کالیفرنیا ، به سرقت رفته مرددند.

Pasadena PD بلافاصله به درخواست Page Six برای اظهار نظر پاسخ نداد.

جیراردی ، 81 ساله ، بعد از اینکه جین به یک خانه 1.5 میلیون دلاری بعد از درخواست طلاق از این وکیل معروف نقل مکان کرد ، به تنهایی در خانه زندگی می کند.

در اوایل این هفته ،قاضی حکم داد که برادر جیراردی ، رابرت ، بعد از آنکه توماس در آخر هفته تحت فوریت پزشکی نامشخصی قرار گرفت ، به عنوان قیم موقت او عمل کند. رابرت بعد از آنکه متوجه شد توماس در رسیدگی به پرونده ورشکستگی اش به دلیل از دست دادن حافظه کوتاه مدت “ناتوان” است درخواست کرد این وظیفه را در ژانویه به عهده بگیرد.

وکیل رابرت در بیانیه ای بعد از تصمیم به Page Six گفت:”یک ضرورت فوری برای رابرت جیراردی وجود داشت که بتواند از طرف برادرش مشاور دادرسی در امور ورشکستگی شود ، و مشاور منصوب دادگاه توماس به وضوح موافقت کرد ،مثل دادگاه امروز”.

علاوه بر دادخواست ورشکستگی ، توماس همچنین درگیر دعوی طبقاتی درباره تویه بودجه Lion Air است.از او همچنین در خدمات مالی Wells Fargo به دلیل نقض توافق نامه کتبی و مکالمه با بانک شکایت شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا