سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

اولین فرزند مکالی کالکین ( بازیگر تنها در خانه ) به دنیا آمد.

مکالی کالکین  بازیگر تنها در خانه و دویت دخترش برندا سونگ  از اولین فرزندشان با هم استقبال کرده اند.   این زوج خبر به دنیا آمدن بچه شان را تا این لحظه مخفی نگه داشتند ، پسر آنها با وزن 6 پوند در 5 آوریل در لس آنجلس به دنیا آمد.  آنها به احترام خواهر بزرگتر کالکین  ، که به دلیل تصادف با ماشین در سال 2008 درگذشت ، نام کوچک او  را داکوتا سانگ کالکین گذاشتند.

طبق اعلامیه مطبوعاتی گفته می شود والدین جدید و نوزاد پسر آنها سالم و خوشحال هستند. آنها گفتند: “ما بسیار خوشحال هستیم.”

این دو ستاره برای اولین بار شایعات عاشقانه را در سال 2017 برانگیختند. در حالی که آنها موفق شده اند عاشقانه شان را از کانون توجه دور نگه دارند ، اما در طول سال ها در شبکه های اجتماعی یکدیگر حضور داشتند.

در سال 2018 ، کالکین اشاره کرد که به زودی می خواهد با سونگ خانواده تشکیل دهد.

دو سال بعد ، سونگ عشقش را نسبت به ستاره  تنها در خانه- یا به قول خودش “یک موجود جادویی” – در چهلمین تولد او ، پنهان نکرد.

او در یک پست اینستاگرامی در آگوست 2020 نوشت: “من می توانستم اینجا بنشینم و بی وقفه درمورد اینکه چقدر فوق العاده ، مهربان ، دوست داشتنی ، اصیل ، وفادار ، صادق ، درخشان و خنده دار هستی بنویسم ، و چقدر من سپاسگزارم که می توانم  زندگی ام را با تو شریک باشم. ،. “اما اولا ، این یک ابدیت برای من طول می کشد و ثانیا ، تو حتی این را نمی بینی چون تو هرگز از اینستاگرام استفاده نمی کنی ، من خوش شانس ترین فرد جهان هستم چون تو دوستم داری.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا