سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

شان کینگ همسر بیوه لری کینگ ، برای اعتراض به وصیت مخفی همسرش به دادگاه رفت.

همسر لری کینگ ، شان کینگ ، به Page Six می گوید که این هفته فاش کرد که لری دارای یک وصیت مخفی است که از او اسمی برده نشده است – و او می گوید که آماده می شود تا در دادگاه با آن مقابله جدی کند.

شان می گوید که معتقد است شخصی لری را تحت فشار قرار داده تا آن  را تنظیم کند.

روز پنجشنبه گزارش های مطبوعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه لری که ماه گذشته درگذشت، در سال 2019 دست نوشته ای در وصیت نامه اش نوشت و املاک 2 میلیون دلاری اش را به 5 فرزندش واگذار کرد. و به طور قابل توجهی همسرش را فراموش کرده است.

شان با بیان اینکه “ما یک طرح املاک خانوادگی بی چون و چرا داشتیم ،” اضافه کرد که آنها این طرح را “به صورت زوج” در سال 2015 نوشتند. “هنوز هم وجود دارد و این وصیت قانونی است. و من کاملاً اعتقاد دارم که این کار ادامه خواهد یافت و وکلای من احتمالاً تا پایان روز در حال ارائه پاسخی هستند. “

وضعیت حقوقی مرگ لری از قبل پیچیده بود. او در آگوست 2019 – دو ماه قبل از نوشتن وصیت نامه اصلاحیه داشته است – از همسر هفتمش ، شان ، درخواست طلاق داده بود اما قبل از حل اختلاف در دادگاه از دنیا رفت. همچنین ،در وصیت اصلاح شده پنج فرزند کینگ ، اندی ، کیارا ، لری جونیور و بچه هایش را به همراه شان ، کانن و چنس نامگذاری می کند – اما اندی و کیارا هر دو در سال 2020 درگذشتند.

لاری قبل از مرگ به Page Six گفت که او بعد از درخواست طلاق دوباره با دوست صمیمی شان دوست شده است و شان به ما می گوید که آنها روزانه صحبت می کنند. اما او می گوید لاری هرگز در مورد وصیت نامه اصلاح شده چیزی به او نگفته است.

شان به Us گفت که کانن و چنس ، دو نفر از سه وارث بازمانده نیز از وصیت نامه پنهانی بی اطلاع بودند و از دانستن وجود آن “شوکه” شدند.

او گفت که آنها از نبرد قانونی او حمایت می کنند. او به ما گفت: “آنها از این موضوع خوشحال نیستند.”

شان در پاسخ به این سوال که آیا او اعتقاد دارد کسی برای نوشتن اصلاحیه بر لاری تأثیر گذاشته است ، گفت: “بله” ، اما توضیح بیشتری نداد.

او می گوید که اعتقاد ندارد لری او را در وصیتنامه نیاورد زیرا او بعد از ثبت اسناد طلاق ناراحت بود. او گفت: “براساس جدول زمانی ، این منطقی نیست.”

این املاک نسبتاً ناچیز 2 میلیون دلار است ، به ویژه اگر قرار باشد بین وراث زنده او و احتمالاً بازماندگان پسر و دختر فقیدش تقسیم شود. وقتی از ما سوال شد که چرا شان بعد از حذف شدن از وصیت نامه ای که احتمالاً فقط 300000 دلار خالص برای او است ، می جنگد، او گفت: “این قانونه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا