سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

تیلور سوئیفت از نقش جدید تلویزیونی دوست پسرش جو آلوین حمایت می کند.

قراره جو الوین را بیشتر در تلویزیون ببینیم. 

روز چهارشنبه ، 17 فوریه ، هولو و بی بی سی  سه حضور بازیگران را برای اقتباس تلویزیونی شان از رمان سالی رونی در سال 2017 ، با نام  Conversations With Friends تأیید کردند. این جدیدترین حضور آلوین در  تلویزیون است . او پیش از این در مینی سریال A A Carol Carol (کریسمس) در نقش Bob Cratchit بازی کرده بود و قرار است در بازسازی  Brideshead Revisited هم حضور داشته باشد. 

در مورد این خبر ، آلوین در اینستاگرام نوشت: ” Conversations With Friends“یکی از کتابهای مورد علاقه من در چند سال گذشته است. من از اینکه به  این فیلم دعوت شده ام و از کار با این گروه شگفت آور با استعداد بسیار سپاسگزارم و هیجان زده ام .”

دوست دختر آلوین ، تیلور سویفت ، خواننده و ترانه سرا ،  از این خبر با لایک کردن در اینستاگرام ، به طرز ماهرانه ای حمایت کرد. این زوج که از سال 2016 رابطه شان را آغاز کردند ترجیح می دهند رابطه شان را از کانون توجهات دور نگه دارند.

علاوه بر آلوین که برای بازی در نقش نیک در این سریال  انتخاب شده است ، در  این مجموعه پیش رو آلیسون الیور تازه وارد در نقش فرانسیس ، ساشا لین در نقش بابی و جمیما کرکه در نقش ملیسا بازی خواهند کرد. طبق اطلاعیه اخیر ، تولید در دوبلین ، بلفاست و سایر لوکیشنها امسال آغاز می شود.

برای کسانی که با این پروژه آشنا نیستند ، هولو و بی بی سی توضیحاتی را ارائه دادند:

” ،Conversations With Friends فرانسیس ، دانشجوی 21 ساله را دنبال می کند ، که برای اولین بار به یک سری از روابط هدایت می شود که منجر می شود با آسیب پذیری هایش مقابله کند. فرانسیس باهوش و تیزبین است. دوست دختر سابق او  بابی ، اکنون بهترین دوست اوست ، بابی با اعتماد به نفس بالا ، صریح و قانع کننده است. گرچه آنها سه سال پیش از هم جدا شدند ، اما فرانسیس و بابی عملا از هم جدا نیستند و با هم در دوبلین شعر گفتاری را اجرا می کنند.

در یکی از نمایش ها آنها  ملیسا ، نویسنده قدیمی را ملاقات می کنند بابی و فرانسیس شروع به گذراندن وقت با ملیسا و همسرش ، نیک ، بازیگر خوش تیپ اما منزوی می کنند. در حالی که ملیسا و بابی آشکارا با یکدیگر معاشقه می کنند ، نیک و فرانسیس یک رابطه محرمانه شدید را آغاز می کنند که به زودی این ماجرا شروع به آزمایش رابطه بین فرانسیس و بابی می کند و فرانسیس را مجبور می کند در مورد احساس خود و دوستی که برای او بسیار عزیز است تجدید نظر کند.

  Conversations With Friends  در سال 2022  از Hulu پخش خواهد شد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا