سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار

دامپزشک‌ها خواستار عذرخواهی از سوی “محرم اینجه” می‌باشند

محمت کیزیل‌اینلر، رئیس اتاق دامپزشکهای شهرک بیلِجیک شهر اِسکی‌شهیر(شهر قدیمی)، اعلام داشت که از کاندیدای ریاست جمهوریِ ج.ح.پ(حزب جمهوریت_مردم) بابت سخنرانی‌ای که وِی با مضمون “از دامپزشک، رئیس Tubitak نخواهیم ساخت” به انجام رسانیده بود، به عنوان اجتماع دامپزشک‌ها طلب عذرخواهی دارند.(tubitak یک سازمان دولتی بوده و مخفف عبارت “سازمان پژوهش‌های علمی و وابسته به تکنولوژی ترکیه” می‌باشد.)

110520181011174203387_2-41

کیزیل‌اینلر یادآور شد که اینجه، در یکی از سخنرانی‌های چند روز اخیرش جمله “از دامپزشک، رئیس Tubitak نخواهیم ساخت” را گفته است. رئیس اتاق دامپزشکهای شهرک بیلِجیک شهر اِسکی‌شهیر، محمت کیزیل‌اینلر، با بروز ناراحتی خود اعلام داشت که توضیحاتی که “اینجه” مطرح کرده است جامعه دامپزشکان را رنجانیده. آقای رئیس اجتماع دامپزشکان، کیزیل‌اینلر، در ادامه سخنان خود عنوان کرد که: “توضیحاتی که محرم اینجه مطرح کرده، ما را به عنوان جامعه دامپزشکان که شامل ۳۰هزار نفر در ترکیه میشود را رنجانده است. زیرا tubitak که اینجه درباره آن به سخن پرداخته است، تحت تکلف هیچ صنف شغلی‌ای نمی‌باشد. شاید آقای محرم اینجه ندانند اما اولین پروژه شبیه‌سازی موجودات در ترکیه، با همکاری دانشمندان tubitak و توسط دامپزشکان انجام شده است. این که محرم اینجه، بدون داشتن دانش و مدارک کافی و صرفا برای اشاره به انسان‌های بی‌لیاقت، بدون آینده‌نگری شغل دامپزشکی را مثال زده است، ما را بسیار ناراحت ساخته. به عنوان مجمع دامپزشکان در ترکیه، از محرم اینجه انتظار داریم شخصا در کمیته مرکزی‌مان در آنکارا حضور به عمل آورده و عذرخواست خود را مطرح کند. همچنین به عنوان مجمع دامپزشکان در ترکیه آزردگی و تاسف خود را به اطلاع وِی می‌رسانیم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا