سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

پاریس هیلتون با دوست پسرش کارتر رئوم نامزد کرده است: “من برای فصل بعدی زندگیم هیجان زده ام”

PEOPLE تأیید می کند که پاریس هیلتون و کارتر رئوم بعد از بیش از یک سال دوستی ، روز شنبه 13 فوریه باهم نامزد شده اند. خبر نامزدی آنها در چهل سالگی هیلتون اعلام می شود.

هیلتون می گوید: “در این یک سال گذشته، COVID باعث تسریع در بسیاری از کارها شده است. من بعنوان شخصی که به طور مداوم به مسافرت می رفت ، این فرصت را داشتم که در خانه بمانم و آنچه را برایم مهم بود را دوباره ارزیابی کنم.”من برای فصل بعدی زندگیمان هیجان زده هستم.”

رئوم ، 40 ساله می گوید: “من در این 15 ماه گذشته فرصتی منحصر به فرد برای شناختن پاریس به دست آورده ام و از داشتن او به عنوان همسر آینده ام خیلی هیجان زده و خوش شانسم. او با مهربانی ، اخلاق کاری ، اصالت و صدایش در ساختن جهان به مکانی بهتر می درخشد و همان کاری را خواهد کرد که مادر و همسر آینده خواهد کرد. “

رئوم با انگشتر طراحی شده توسط ژان دوست ، نوه بزرگ لویی کارتیه، در حالی که این زوج در یک جزیره خصوصی تولد هیلتون را جشن گرفته بودند از او خواستگاری کرد. برای این لحظه مهم ، هیلتون با یک لباس از برند Retrofete و یک تاج Loschy بود در حالی که رئوم یک لباس کاملا سفید به تن داشت.

بعد از اینکه او به یک زانو نشست ، آنها از یک جشن صمیمی به همراه اعضای خانواده ، از جمله خواهر هیلتون ، نیکی هیلتون ، و برادر رئوم، کورتنی رئوم لذت بردند.

رئوم که یکی از دوستان قدیمی خانواده هیلتون و  بومی شیکاگو است ، که در دانشگاه کلمبیا تحصیل کرده است ، همچنین نویسنده و کارآفرینی است که به دلیل تاسیس مارک مشروبات الکلی VEEV Spirits در کنار برادرش کورتنی شناخته شده است.

 منبعی می گوید :”پاریس بسیار هیجان زده است ، و دوستان و خانواده اش برای او هیجان زده شده اند. کارتر پسر خوبی است و بعد از همه چیزهایی که او پشت سر گذاشته ، عشق پایدار او به پاریس سزاوار اوست. پاریس مطمئن است که رئوم یدونست، “

در طول تعطیلات ، هیلتون در رسانه های اجتماعی مجذوب رئوم می شد ، حتی در 13 ماهگی سالگردش این متن را به اشتراک گذاشت. ” من عاشق این هستم که پرنسس تو باشم! ​​هیچ وقت در رویاهایم نمی توانستم عشقی کاملا خاص را ببینم! تو واقعا رویای من هستی که به حقیقت می پیوندی! پسر رویایی من.” هیلتون در اواخر دسامبر در اینستاگرام نوشت: و من بسیار خوشحال و سپاسگزارم که برای تو و تو برای من ساخته شده ایی.

“از همان لحظه ای که نگاهمان بهم گره خورد ، من می دانستم که چیز خاصی در مورد تو وجود دارد.  من همیشه شکر میکنم که برای شکر گذاری به همپتونز رفتم. تو زندگی من را از بسیاری جهات تغییر داده ای و باعث شده ای زنی شوم که همیشه قرار بوده باشم. و من هرگز چنین احساس خوشبختی و سرزندگی نکرده بودم. ” “من از هر لحاظ به تو وابسته هستم! در آغوش تو بودن تنها جایی است که می خواهم باشم. من تو را خیلی دوست دارم و قول می دهم که همیشه تو را دوست داشته باشم ، به تو احترام بگذارم ، به تو وفادار باشم.من تو را دوست دارم! “

هیلتون که در مورد رابطه اش با رئوم صحبت می کرد ، در ماه سپتامبر به طور انحصاری به PEOPLE گفت که این زوج در طول یک سال گذشته “خیلی بهم نزدیک شده اند”.

هیلتون که قبل از شیوع ویروس کرونا سالانه 250 روز سفر می کرد ، توضیح داد: “این اولین بار است که در واقع مجبور می شوم سفر نکنم و در خانه بمانم.” “قرنطینه باعث شد که من در کنار حیوانات خانگی و دوست پسرم باشم. ما خیلی بهم نزدیک شده ایم. مدت زمانی که با هم داشته ایم به اندازه 5 سال طول می کشد!”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا