سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کیم کارداشیان برای طلاق از کانیه وست آماده می شود: منبع می گوید: ” کانیه می دانست که این اتفاق به زودی خواهد افتاد. “

بعد از نزدیک به هفت سال ، ازدواج کیم کارداشیان و کانیه وست به زودی تمام خواهد شد.

طبق منابع متعدد ، ستاره 40 ساله Keeping Up With the Kardashians ، در حال آماده شدن برای تقاضای طلاق از شوهرش خواننده رپ  است که در ماه مه 2014 ازدواج کرد.

“یک منبع به PEOPLE گفت:”  کانیه می داند که کیم دیگر تمام شده.  کیم به اندازه کافی تلاش کرده است ، “وست ، 43 ساله ، در حال آماده شدن برای طلاق است اما نمی داند چه زمانی آن اتفاق خواهد افتاد

این منبع می افزاید: “او خوب است. او ناراحت است ، اما مشکلی ندارد. او می دانست که  این اتفاق ناگوار رخ خواهد داد ، و می دانست که به زودی اتفاق خواهد افتاد.”

منبع دوم می گوید ، در مورد زمان تشکیل پرونده طلاق کارداشیان – با وکیل طلاق لورا واسر همکاری می کند. –

در ماه دسامبر ، یک منبع به PEOPLE گفت که این زوج “زندگی جداگانه ای دارند.”

این منبع گفت: “کیم کارها و پروژه هایی دارد که برای او مهم است و کانیه هم کارهای خودش را دارد.” زندگی آنها خیلی با هم همپوشانی ندارد. »

اما در آن زمان ، منبع گفت که “کیم خوشحال به نظر می رسد” و “بسیار در کار و اهدافش متمرکز است.”

یک منبع خودی گفت : کیم  در حال تحصیل برای وکالت است و  علاقه زیادی  به اصلاح عدالت کیفری  داشته است ، او به شدت معتقد است که می تواند در  قانون اصلاح زندان تغییر ایجاد کند.”

این زوج که دارای دختران نورث 7 ساله و شیکاگو 2 ساله و پسران سنت 5 ساله و مزامیر هستند که در ماه مه 2 ساله می شود ، تابستان پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشتند ، با ناموفق شدن نامزد ریاست جمهوری برای وست ، شایعات طلاق و توجهات در ملا عام بیشتر شد. 

وست هنگام مبارزات انتخاباتی در ماه ژوئیه ، در جریان تجمعات و توییتر جزئیات شخصی  درباره  خودش و خانواده اش  و ازدواجشان را اعلام کرد. منابع در آن زمان به people گفتند که مبارزات انتخاباتی وست در میان چرخه جدیدی در اختلال دو قطبی او  صورت گرفت.

اندکی پس از آن ، کارداشیان در بیانیه ای طولانی در شبکه های اجتماعی به تشخیص آشفتگی دوقطبی همسرش پرداخت و از هواداران خواست “عطوفت به خرج دهند”.

با نزدیک شدن به تابستان ، این زوج در لس آنجلس  باهم متحد شدند و اوقات خود را با چهار فرزندشان سپری کردند. با این حال ، در ماه سپتامبر ، به نظر می رسید که یک سری دیگر از توییت های West ازدواج آنها را با مشکل روبرو کرده است.

یک منبع در آن زمان به PEOPLE گفت: “این همان چیزی است که بارها و بارها تکرار می شود.” “او در حال حاضر با کیم روی یخ بسیار نازکی قرار گرفته است ، و کیم واقعاً در تلاش است تا تصمیم بگیرد که برای محافظت از بچه ها چه کاری انجام دهد ، بلکه باید از عقل خودش استفاده کند. همه چیز برای او دلسرد کننده و دشوار است.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا