سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

بریتنی اسپیرز خواهرش جیمی لین اسپیرز را در اینستاگرام آنفالو کرد.

بریتنی اسپیرز ستاره پاپ سال 2022 را به عنوان یک زن آزاد شروع می کند و در شروع تازه او یک پاکسازی در اینستاگرامش انجام داده است.  بریتنی اخیراً خواهر طرد شده اش جیمی لین اسپیرز را در اینستاگرام آنفالو کرد.

این حرکت در بحبوحه درگیری مداوم بین  این دو خواهر زده شد که در سال 2021 در ماه های پایانی نبرد حقوقی بریتنی برای پایان دادن به محافظه کاری اش که پس از 13 سال بلاخره در نوامبر خاتمه یافت، فاش شد.

سال گذشته، بریتنی علیه اعضای خانواده‌اش، از جمله جیمی لین، مادرشان لین اسپیرز و پدرشان جیمی اسپیرز، که عمدتاً در بیشتر مدت زمان دوره محافظه کاری او را کنترل می‌کردند، صحبت کرد. طرفداران آنها را به این متهم کرده بودند که از نظر مالی از بریتنی سوء استفاده می کنند – که جیمی لین علناً آن را رد کرد .

در ماه ژوئن، پس از اینکه بریتنی در یک شهادت تکان دهنده در دادگاه سکوتش را در مورد مبارزات محافظه کارانه اش شکست، جیمی لین در اینستاگرام از خواهرش حمایت کرد. در ماه اکتبر، یک منبع نزدیک به جیمی لین به E! نیوز گفت که او “به حمایت از خواهرش در پشت صحنه و کار روی رابطه آنها ادامه داده است، که دوست ندارد ، آن را به اطلاع عموم رسانده است” و افزود: “خانواده تنها تمرکز او هست و او می خواهد  بهترین مادر، خواهر و خاله  ای که می تواند باشد.”

اما یک منبع نزدیک به بریتنی هم به ای نیوز در آن زمان گفت که بریتنی ” خیلی خیلی عصبانی و صدمه دیده است” و “احساس می کند که جیمی لین کاملا او را رها کرده و او را در جنگ زندگی ناامید کرده است” و افزود: “آنها بهترین دوستان و همه چیز یکدیگر بودند. ”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا