سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جورج کلونی به شوخی می گوید اگر موهای دختر 3 ساله اش الا را کوتاه کند با همسرش امل درگیر خواهد شد.

بازیگر و کارگردان 59 ساله The Midnight Sky ، برای جلد مجله W Magazine’s new Best Performances 2021 issue  با دوچرخه های دوقلوهایش عکس گرفت.  کلونی ، که پسر 3 ساله اش الکساندر و دخترش الا را با همسرش آمل مشترک دارد ، در مورد شیوع بیماری همه گیر صحبت می کند – و گفت که  اجازه ندارد موهای بلند الا را کوتاه کند.

کلونی می گوید: “من موهای [پسرم] را کوتاه کردم و موهای خودم را هم کوتاه کردم ، اما همیشه موهای خودم را کوتاه کرده ام. “من موهای دخترم را کوتاه نکرده ام. اگر این کار را انجام دهم به مشکل برمی خورم. اگر موهای پسرم را کوتاه کنم ، رشد می کند. اما اگر موهای دخترم را دست بزنم همسرم مرا می کشد.”

در ویدیوی همراه Screentests W ، کلونی اضافه می کند که “ما موهای الا را کوتاه نکرده ایم ، و موهای بلند او” زرق و برق دار “است.

George Clooney on W Magazine

George Clooney on W Magazine

برنده اسکار همچنین در مورد سرگرمی هایش در دوره قرنطینه از جمله تمیز کاری دوقلوهایش شوخی می کند. او با خنده می گوید: “من به شما می گویم آنچه را به عنوان سرگرمی انتخاب کرده ام: دو یا سه بار رختشویی در روز ،شستن هروز ظرفها – چرا که این بچه ها لوس هستند”.

کلونی در ماه دسامبر در مورد تربیت فرزندانش با PEOPLE صحبت کرد ، و توضیح داد که زندگی او از زمان پدر شدن در سال 2017 تغییر کرده است. کلونی همچنین گفت که او از دیدن شخصیت های متمایز الا و الکساندر لذت می برد.

او با مثالی گفت: “خنده دار است ، آنها دوقلو هستند اما بسیار متفاوتند.” الا در جمع بزرگسالان خیلی خجالتی است در حالی که الکساندر اینگونه نیست.”

کلونی گفت: “شما با دوقلوها چیزهای زیادی یاد می گیرید چون هر دو را همزمان بزرگ میکنید.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا