سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

سینم کوبال می خواهد به سریال های تلویزیونی بازگردد خبرهای خوب یک پروژه جدید به زودی در راه است

سینم کوبال که مهمان برنامه پخش شده در کانال یوتیوب ابراهیم سلیم بود، با صمیمیت فراوان به سوالات سلیم پاسخ داد.

کوبال با صحبت از «دلم برای تلویزیون تنگ شده» برای اولین بار اعلام کرد که پروژه جدیدی وجود دارد. کوبال که مدتیه از اکران دور بوده است، گفت: «من هم خیلی دلم برای حضور در اکران تنگ شده است… امیدوارم به زودی روی پرده باشم. چیزی وجود دارد که من را هیجان زده می کند و باعث می شود من حرکت کنم، اما وقتی مشخص شد می توانم آن را بگویم.»

سینم کوبال همچنین در مورد ازدواجش و همسرش کنان ایمیرزا اغلو صحبت کرد. او گفت: «وقتی برای اولین بار کنان را دیدم، تحت تأثیر انرژی او قرار گرفتم.»

کوبال در پاسخ به سوالاتی در مورد ازدواج گفت:

«من فکر می‌کنم مسئله ازدواج نیست، بلکه در مورد تجربه‌ای است که با شریکی که می‌خواهید زندگی‌تان را با او بگذرانید، تجربه می‌کنید. این مربوط به میزان عشق، احترام و تلاش شماست. اگر آن عشق و تلاش وجود داشته باشد، ازدواج در آن مسیر زیبا می شود و قرار ملاقات هم همین طور. وقتی دو روحی که همدیگر را دوست دارند با هم ملاقات می کنند، می خواهند این تلاش را انجام دهند و ازدواج در واقع مسیر زیبایی را ترسیم می کند … شما یک خانواده می شوید، ریشه دار می شوید. مفهوم ازدواج و خانواده همیشه ارزش خود را حفظ می کند…»

این بازیگر زیبا با بیان اینکه مادرش را بعد از مادر شدن بهتر درک کرده است گفت; «داشتن فرزند باعث شد مادرم را بهتر درک کنم، شما قدر مادرتان را بهتر می دانید. من احساس می کنم بسیار قوی تر و ریشه دار تر شدم.»

سینم کوبال با تاکید بر اینکه سریال سلنا پروژه بسیار ویژه ای برای او است، احساساتش را با این جمله بیان کرد:

«سلنا یک پروژه بسیار ویژه برای من بود، آن چیزی کاملا متفاوت بود. هنوز جای خودش را دارد. هنوز هم نرخ تماشای بالا در یوتیوب دارد. در حال حاضر بچه های 4-5 ساله من را سلنا می بینند ،خیلی خاصه که بتوانم کاری انجام دهم که در قلب بچه ها جای داشته باشد.»

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا