سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

اولین فرزند جنیفر لارنس به دنیا آمد

طبق گزارش منابع اولین فرزند جنیفر لارنس و کوک مارونی به دنیا آمد

این بازیگر و همسرش اوایل امسال پدر و مادر شدند. در 12 آوریل، لارنس و مارونی در حال پیاده روی با نوزادشان دیده شدند، اما هنوز به طور عمومی در مورد تولد بچه شان صحبت نکرده اند.

این زوج از زمانی که نماینده لارنس این خبر را در ماه سپتامبر تایید کرد، بارداری را تا حد زیادی خصوصی نگه داشته اند، در عوض در چند سفر عاشقانه  با هم در نیویورک و در اکران Don’t Look Up در دسامبر، دیده شدند.

در نوامبر، لارنس به Vanity Fair گفت که این تصمیم آگاهانه ای بود که می خواسته از حریم خصوصی فرزندش محافظت کند.

او توضیح داد: “هر غریزه ای در بدن من می خواهد تا آخر عمر از حریم خصوصیش محافظت کند، تا آنجا که من می توانم.”»

او در مورد تمایلش برای مادر شدن در گذشته صحبت کرده است و در سال 2016 به Glamour گفت: “همه این ایده را دارند: شما بچه دارید و تمام زندگی شما کامل است. من اینطوری تصور می کنم. تصور می کنم بچه دار شوم و آن وقت زندگی من کامل به نظر می رسد.”

لارنس و مارونی برای اولین بار در ژوئن 2018، کمتر از یک سال پس از جدایی لورنس از کارگردان، دارن آرونوفسکی، شایعات رابطه  عاشقانه را برانگیختند.

در فوریه 2019، این زوج اعلام کردند که نامزد کرده اند و  تنها یک ماه بعد  در یک مراسم رویایی اکتبر در بلکورت نیوپورت در رود آیلند که کریس جنر، ادل، اشلی اولسن، اما استون، نیکول ریچی، جوئل مدن، کامرون دیاز و ستارگان دیگری در آن حضور داشتند رسماً ازدواج کردند

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا