سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

بن افلک می گوید چگونه طلاقش از جنیفر گارنر به او کمک کرده تا به یک بازیگر بهتر تبدیل شود.

بن افلک در مورد تجربیات زندگی که می گوید از او بازیگر بهتری ساخته است صحبت می کند.

این بازیگر 48 ساله اخیرا در مصاحبه ای با هالیوود ریپورتر  ، صریحاً در مورد تجارب واقعی زندگی حرفه ای اش صحبت کرد ، از جمله بچه دار شدن و طلاق از همسر سابقش ، جنیفر گارنر.

افلک در مورد فیلم سال 2020 خودش ، The Way Back ، گفت:”برای من ، این فیلم بیشتر به این واقعیت نزدیک بود–حالا در مقطعی از زندگی ام هستم که تجربه زندگی کافی برای بازی در یک نقش را دارم تا آن را برای من واقعاً جالب سازد.

افلک خاطرنشان کرد: این تجربیات به او در شکل گرفتن بازیگر بهتر کمک می کند و در عین حال مسیر شغلی منتخب او را فریبنده تر می کند.

او گفت: “پیرتر شدن و داشتن تجربیات شخصی ، بازیگری را برای من بسیار جالب تر کرده و به نوبه خود مرا به سمت  بازی در انواع فیلم هایی که درباره افراد کم نقص هستند ، ترغیب می کند.”

سال گذشته ، افلک قبل از تبلیغ فیلم “راه بازگشت” ، پیش از این با داین سایر ، مجری برنامه صبح بخیر آمریکا نشست و در مورد مسرش برای هشیاری و طلاق از گارنر ، 48 ساله ، نیز گفتگو کرد.

او گفت : “آنچه می خواهم به صورت عمومی و خصوصی بگم اینه:” متشکرم. از اینکه متفکر ، ملاحظه کار ، مسئولیت پذیر و مادر و شخصیتی عالی هستید متشکرم. “

در طول مصاحبه ، افلک اعتراف کرد که هرگز فکر نمی کرد نبرد با اعتیاد منجر به طلاق او و گارنر شود.

او در آن زمان به اشتراک گذاشت: “من نمی خواستم طلاق بگیرم ، نمی خواستم یک فرد مطلقه باشم ، واقعاً نمی خواستم یک خانواده متلاشی شده با فرزندانم داشته باشم.” “این باعث ناراحتی من شد چون این  یعنی که من آن چیزی نیستم که فکر می کردم هستم و این بسیار دردناک و ناامید کننده است. “

بن افلک به اشتراک می گذارد که چگونه طلاق او از جنیفر گارنر به او کمک کرده است تا افلک شود. گارنر در ژوئن 2015 جدایی اش را اعلام کرد و در اکتبر 2018 طلاقش را نهایی کردند.
این دو برای اولین بار در سال 2004 باهم نامزد کردند و سال بعد با همدیگر ازدواج کردند و بعداً صاحب سه فرزند شدند: دخترانشان ویولت 15 ساله و سرافینا 12 ساله و پسرشان ساموئل 8 ساله.

افلک قبل از این در مورد اعتیادش و جدایی از گارنر صریح بوده است. این بازیگر در مصاحبه سال 2020 اش با نیویورک تایمز اعتراف کرد: “بزرگترین حسرت زندگی من همین طلاق است. “هیچ چیزی جز شرمندگی وجود ندارد.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا