سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار رسانه و تلویزیوناخبار مشاهیر ترکی

«سینم کوبال» تولد یک سالگی دخترش را جشن گرفت…

سینم کوبال بازیگر سرشناس ترکیه که در سال 2016 با کنعان ایمیرزالی اوغلو ازدواج کرده است، تولد یک سالگی دومین دختر خود «لیلا» را جشن گرفت.

سینم کوبال که در سال 2020 با در آغوش گرفتن دخترش لالین برای اولین بار احساس مادری را تجربه کرد، سینم کوبال که به رابطه شاد خود با ایمیرزالی اوغلو ادامه می دهد، دومین دخترش، لیلا، را سال گذشته به دنیا آورد. این زوج تولد دخترشان لیلا که 1 ساله شد را جشن گرفتند. کوبال عکسی از کفش هایش را که با لیلا به صورت ترکیبی مادر و دختر درست کرده بود در حساب کاربری خود ی منتشر کرد. پستی که سینم کوبال در آن نوشته لیلا… 1، را نوشته بود، مورد توجه بسیاری از طرفدارانش قرار گرفت.

از سوی دیگر کنعان ایمرزالی اوغلو که درباره لیلا، دختر دومشان گفت: « رابطه بچه ها خیلی خوب هست، به هم عادت کرده اند و لالین، خواهر بزرگتر بسیار خوبی است. لیلا نیز در سلامت کامل است.»

ایمیرزالی اوغلو که دخترش، لیلا را به خودش و لالین را به مادرش تشبیه کرده بود، گفت:

“لیلا شبیه به دختر آناتولی مرکزی شده است. او جوری گریه می کند که احساس می کنید «نشاط ارتاش» (خواننده سنتی) قرار است یک آهنگ محلی بخواند. لالین هم بیشتر شبیه دریای سیاه ساکن است.”

این بازیگر که از همسرش سینم کوبال تمجید کرد، گفت:

“سینم مادر فوق العاده ای است. عشق او به بچه ها، تحصیلاتش… او واقعاً به همه چیز تا کوچکترین جزئیات اهمیت می دهد.  وقتی من او را در این وضعیت می بینم، احترام من برای سینم بارها و بارها افزایش می یابد. “

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا