سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

دکتر آز جان مردی که در فرودگاه نیوآرک غش کرد را نجات داد.

این پزشک 60 ساله و ستاره تلویزیون بعد از غش کردن مردی در فرودگاه بین المللی لیبرتی نیوآرک در نیوجرسی در اول مارس ، دست به کار شد. 

به گفته سخنگوی اداره پلیس آگاهی ، لنیس والنس ، ساعت حدود 11:07 شب بود  که افسر جفری کروسانت در حال گشت زنی بود و شاهد از حال رفتن مردی روی زمین در قسمت تحویل چمدان در ترمینال A بود.کروسانت با عجله به سمت مرد رفت و متوجه شد که نفس نمی کشد و نبض ندارد. بنابراین ، افسر درخواست کمک کرد و شروع به انجام CPR کرد.

در همین زمان بود که آز و خانواده اش از پرواز خارج می شدند. همانطور که مجری برنامه دکتر آز شو به TMZ گفت ، او در حال رفتن به سمت تحویل بار بود که دخترش فریاد زد: “بابا! بابا! سریع بیا.”

آز و کروسانت برای انجام CPR و پاکسازی مجاری تنفسی مرد با هم همکاری کردند. اورژانس چند دقیقه بعد رسید. به گفته والنس ، افسران مایکل بوک ، متیو وکیونی و دانیل اولبریچ اکسیژن تزریق کرده و دستگاه دفیبریلاتور را روی مرد وصل کردند.

والنس اظهار داشت که بعد از چند بار CPR دیگر ، آن مرد تنفس کشید و احیا شد. سخنگو گفت: این مرد ، که به عنوان ساکنی 60 ساله در نیوجرسی شناسایی شد ، به بخش مراقبت های ویژه بیمارستان مجاور منتقل شد ، و در آنجا او مورد ارزیابی بیشتری قرار دارد.

آز بعد از بازگو کردن وضعیت اضطراری این مرد در بیانیه ای توئیتی ، طرفدارانش را به یادگیری این مهارت ها ترغیب کرد و خاطرنشان کرد که او و افسر به دلیل بلد بودن این مهارتها قادر به “نجات جان او” بودند.

او در توئیترش نوشت: “به عنوان یک پزشک و یک انسان ، مسئولیت ما این است که در مواقع اضطراری پزشکی به یادگیری آن بپردازیم.” ” یادگیری نحوه انجام CPR و استفاده از دفیبریلاتور مهم است.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا