سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجی

آنجلینا جولی نقاشی نادر وینستون چرچیل را که هدیه برد پیت بود به مبلغ 11.5 میلیون دلار فروخت.

روزنامه هنر گزارش داد “برج مسجد کوتوبیا” اثر وینستون چرچیل توسط خانواده جولی در حراج هنری لندن به قیمت 8.3 میلیون پوند (11.5 میلیون دلار آمریکا) بعد از پرداخت هزینه به فروش رسید.

نقاشی رنگ روغن – که غروب خورشید بر فراز مراکش ، موروکو را نشان می دهد – تنها نقاشی بود که توسط نخست وزیر فقید انگلیس در طول جنگ جهانی دوم کشیده شد در سال 1943 به عنوان هدیه تولد به رئیس جمهور آمریکا فرانکلین دی روزولت اهدا شد. 

 “این تنها اثری است که چرچیل در طول جنگ نقاشی کرده است.”


  
کورچارد افزود که این اثر هنری “مسلماً بهترین نقاشی وینستون چرچیل به دلیل اهمیت موضوع برای او و این واقعیت است که اهمیت دوستی بین دو رهبر را برجسته می کند.”
او گفت: “اهدای  این اثر به روزولت این واقعیت را نشان می دهد که چرچیل رئیس جمهور آمریکا را بسیار مورد توجه قرار داده و به تلاش های مشترک آنها در هدایت قدرت های متفقین برای نتیجه جنگ جهانی دوم اشاره دارد.”

نیویورک تایمز گزارش داد ، این قطعه هنری که در ابتدا بین 2.09 تا 3.49 میلیون دلار فروخته می شد ، توسط یک مشتری تلفنی ناشناس خریداری شد که همچنین در هنگام فروش روز دوشنبه ، دو نقاشی دیگر چرچیل را نیز خریداری کرد.

طبق گزارش نیویورک پست این قطعه هنری آخرین بار در سال 2011 توسط فروشنده عتیقه فروشی نیواورلئان به قیمت 2.95 میلیون دلار به فروش رسید.

رسانه ها گزارش دادند که خریدار برد پیت است که این نقاشی را به جولی شریک زندگیش هدیه داده است.

 
جولی و پیت 57 ساله در سال 2014 بعد از آشنایی در فیلم آقا و خانم اسمیت در سال 2005 ازدواج کردند. آنها در سال 2016 از هم جدا شدند و با ادامه نهایی شدن طلاقشان ، در سال 2019 به طور قانونی مجرد اعلام شدند.

این زوج سابق شش فرزند با هم دارند: پسرانشان مادوکس 19 ساله ، پکس 17 ساله و ناکس 12 ساله و دخترانشان زاهارا 16 ساله ، شیلو 14 ساله و ویوین 12 ساله هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا