سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

زک افران تولید فصل 2 برنامه مستند Down to Earth نتفلیکس را در استرالیا شروع می کند.

به گزارش Deadline ،تولید فصل دوم برنامه Netflix او این ماه در استرالیا شروع شد.

مثل فصل اول ، افران با یک متخصص بهداشت Daren Olien در تلاش برای پیدا کردن روشهای سالم و پایدار برای زندگی خواهد بود. هنوز هیچ جزئیاتی منتشر نشده است ، هرچند Deadline گزارش می دهد که این فصل در سال 2022 در Netflix پخش میشود. 

روز دوشنبه ، افران در برخی از صحنه های مقدماتی فیلمبرداری یک نگاه اجمالی داشت. این بازیگر عکسی در توییتر و اینستاگرامش در یک منطقه جنگلی منتشر کرد.

 او نوشت:”اینجا میریم – فصل 2  Down to Earth “

نماینده Netflix بلافاصله برای اظهار نظر پاسخ نداد.

در فصل یک ، افران بینندگانش را به همراه خودش به تور فرانسه ، پورتوریکو ، ایسلند ، انگلیس ، کاستاریکا ، پرو و ​​ایتالیا می برد و در حال بررسی نحوه استفاده درست  از طبیعت در هر منطقه  برای ایجاد آینده ای پایدارتر است.

 او از هر مکان با افراد محلی مختلفی روبرو شد و با آنها ماجراهایی را برای کشف محیط زندگیش – از قایق سواری تا زنبورداری و ساخت و ساز- انجام داد.

دیده می شود که این بازیگر با ساطور به سمت درختان میوه می رود ، غذاهای خوشمزه را آزمایش می کند و مقداری ماکارونی خانگی و سس قرمز درست میکند. او همچنین به توزیع پایدار آب در پاریس می پردازد و در مورد چشمه های آب گرم به عنوان منبع انرژی در ایسلند اطلاعات کسب می کند.

او سال گذشته  به استرالیا نقل مکان کرد ، و در ژوئن در فروشگاه عمومی بایرون بی با دوست دختر فعلی اش ونسا والادارس آشنا شد.

منبعی به PEOPLE گفت ،بعد از گذراندن تعطیلات با هم ، این بازیگر خانه اش را در دسامبر برای فروش گذاشت و میخواهد در استرالیا بماند.

این منبع می گوید: “از حالا ، او هیچ برنامه ای برای زندگی دائمی در لس آنجلس ندارد.” “او استرالیا را دوست دارد و آنجا را خانه خودش می داند.”

منبع دیگری گفت که آنها سی و سومین سالگرد تولد او را نیز با هم جشن گرفتند.

این منبع در آن زمان گفت: “زک و ونسا خیلی خوشحال هستند. آنها قبل از آخر هفته تولد زک را با دوستانشان جشن گرفتند.” “رابطه آنها خیلی جدی است. ونسا با زک در خلیج بایرون زندگی می کند.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا