سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپامجله سریال و تلویزیون

آنی مورفی ستاره Schitt’s Creek به فصل دوم سریال کمدی نتفلیکس “عروسک روسی ” می پیوندد.

آنی مورفی  از شیت کریک به مرکز شهر منهتن منتقل می شود!

سرویس پخش روز سه شنبه اعلام کرد ، این بازیگر که بیشتر به خاطر ایفای نقش الکسیس رز در سریال Creek Schitt شناخته می شود ، در فصل دوم آینده کمدی درام  نتفلیکس انتخاب شده است.

اما هنوز جزئیاتی از شخصیت مورفی در این مجموعه ارائه نشده است.

فصل 1 عروسک روسی درباره نادیا (ناتاشا لیون) بود که به عنوان مهمان افتخاری در یک جشن ظاهراً اجباری حضور دارد. در حالی که او به‌طور مداوم می‌میرد خود را دوباره در همان مهمانی می‌یابد، پس برای کشف راز این اتفاق تلاش می‌کند.

تولید در فصل دوم شروع شده اما هنوز تاریخ اکران اعلام نشده است. در این سریال همچنین گرتا لی ، یول وازکز ، الیزابت اشلی و چارلی بارنت بازی می کنند.

مورفی 34 ساله با بازی در فیلم شیت کریک مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. سال گذشته ، او برنده بازیگر نقش مکمل زن  در یک سریال کمدی در مراسم جایزه امی شد ، در حالی که هم بازی های او  ، یوجین لوی ، کاترین اوهارا و دن لوی نیز در رده های مربوطه برنده شدند. 

علاوه بر نامزدی و برنده شدن امی ، در سال جاری ، او نامزد جوایز گلدن گلوب و  برنده جوایز منتخب منتقدان و نامزد جوایز صنفی بازیگران صفحه (SAG) شد. 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا