سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

گروه Black choir در میان ادعاهای نژادپرستی از شاهزاده چارلز دفاع می کند.

برنامه Kingdom به دفاع از شاهزاده چارلز آمده است.

اعضای گروه Black choir  – که در مراسم عروسی پرنس هری و مگان مارکل اجرا داشتند – در حالی که خانواده سلطنتی با اتهامات نژادپرستی مصاحبه یکشنبه شب با اپرا وینفری روبرو می شوند ، در دفاع از شاهزاده چارلز صحبت می کنند.

کارن گیبسون ، بنیانگذار و رهبر ارکستر The Kingdom’s Choir ، پنجشنبه به TMZ گفت که این شاهزاده چارلز بود که از گروه آمریکایی آفریقایی تبار دعوت کرد تا در مراسم ازدواج هری و مگان ،اجرا کنند ، دعوتنامه ای که به نظر او صادقانه بود.  

مارکل در مصاحبه انفجاری  ادعا کرد که یکی از اعضای خانواده سلطنتی از رنگ پوست او و پسر هری ، آرچی ابراز ناراحتی کرده است ، زیرا مادر مارکل آمریکایی آفریقایی تبار است. وینفری تأیید کرده است که نه ملکه و نه شاهزاده فیلیپ سلطنتی مورد بحث نیستند ، که باعث می شود خیلیها انگشتشان را به سمت چارلز یا پسر بزرگش ، پرنس ویلیام نشانه روند.

“Black choir” در دفاع از شاهزاده چارلز در میان گمانه زنی هایی که او رنگ پوست نوه اش آرچی را زیر سوال برد ، صحبت کرده است.
پرنس ویلیام هم بعد ار مصاحبه واکنش نشان داد و گفت :  “خانواده سلطنتی نژادپرست نیستند”. چارلز هنوز به این اتهامات رسیدگی نکرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا