سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعیاخبار رسانه خارجیاخبار سینمااخبار فرهنگی و هنریاخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیسینمای جهان

بازی جسیکا چستین “Jessica Chastain”در Dark Phoenix”….

در نهایت تایید شده که جسیکا چستین “Jessica Chastain” قرار داد بازی در فیلم «ایکس من :ققنوس تیره» “X-Man:Dark Phoenix” رو پذیرفته….
جسیکا چستین “Jessica Chastain” در صفحه ی اجتماعی خودش یک عکس با جیمز مک آوی که نقش پروفسور چارلز کاویر رو بازی میکنه به اشتراک گذاشته و نوشته خودش هم به تیم بازیگر ها در مونترال می پیونده…..

جسیکا چستن “Jessica Chastain” همچنین یه کپشن هم نوشت به این مضمون که:« من کاری میکنم که سخت گریه بکنی.» این جمله یادآوری میتونه به ما بکنه که اون چه نقشی رو بازی میکنه….
شایعات این احتمال رو دارن که جسیکا چستن  نقش پرنسس لیاندرا در امپراطوری« شی ار » رو بازی بکنه ، اما خود جسیکا چستین “Jessica Chastain” در این باره هیچ چیزی رو تایید نکرده .

داستان این با توجه به انیمیشن اصلی که در دهه ی نود پخش میشده بر این اساس هست که چارلز و لیراندا در یک رابطه ی عاشقانه هستن اما به خاطر وظایف خودشون روابطشون سرد و ازهم دور میشن…. باتوجه به کامنت جسیکا چستن “Jessica Chastain” در پایان اون عکس و توضیح داستان متوجه میشم که چرا به گریه میندازه.

باید دید که جزئیات داستان رو باتوجه به تم تخلیلی اصلی فیلم چه جوری نمایش خواهند داد…
برنامه ریزی شده که فیلم «ایکس من : ققنوس تیره» “X-Man :Dark Phonenix” در دوم نوامبر سال۲۰۱۸ منتشر بشه….
مخاطب های بسیاری منتظر نمایش این فیلم تخیلی هستن.

231px-Jessica_Chastain_Cannes_2012_(revised)Jessica-Chastain_3086379b

jessica-chastain-20830013-1-402chastain-orangeJessica_Chastain_TIFF_2015

6f57d9bef2bfef1285e0994db7272639

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا