سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپامجله سریال و تلویزیون

لینا هدی ، ستاره بازی تاج و تخت در سریال جدید علمی-تخیلی Beacon 23

با تسخیر ژانر فانتزی ، لینا هدی برای نقش بعدی تلویزیونی اش به سمت  ژانر علمی-تخیلی حرکت می کند.

 به گزارش EW ملکه سرسی Game of Thrones در سریال علمی-تخیلی Beacon 23 برای AMC و Spectrum Originals بازی خواهد کرد. هدی نقش آستر را بازی خواهد کرد ، زنی که به طرز مرموزی با  نگهبان چراغ فانوس دریایی راه خودش را  در تاریک ترین گودالهای فضا  پیدا می کند. این بازیگر همچنین تهیه کننده سریال در کنار خالق زاک پن است که فیلمنامه های Ready Player One و The Incredible Hulk را در رزومه خودش دارد.

پن در بیانیه ای گفت: “لینا هدی پیش از آنکه یکی از بازی های فوق العاده اش ( بازی تاج و تخت ) را در تلویزیون نشان دهد ، بازیگر فوق العاده و همه کاری بود. . “من از همه افرادی که ساخت این سریال را ممکن کردند سپاسگزارم .”

کاترین پوپ ، مدیر Spectrum Originals اضافه کرد: “ما دقیقاً یک نفر را در ذهن داشتیم که فکر می کردیم چه کسی می تواند نقش آستر را بازی کند – چه کسی می تواند قدرت ، آسیب پذیری و درخشش را در شخصیت پیچیده  به ارمغان آورد؟ کسی نبود جز لینا هدی،ما بسیار هیجان زده ایم که در این سریال با لینا و زاک همکاری می کنیم. 

 این سریال بر اساس رمان هیو هووی ، نبرد پرتنش از اراده ها را دنبال می کند در حالی که Halan ، نگهبان چراغ راهنما ، شروع به سوال می کند که آیا Aster دوست است یا دشمن؟ سرنوشت آنها ، به زودی هنگامی که در انتهای جهان گرفتار می شوند ، درهم می پیچند.

این اولین نقش تلویزیونی منظم و اصلی هدی از زمان پایان بازی تاج و تخت در سال 2019 هست. . در این فاصله  ، او صداپیشگی کرده است و در کمدی  Rita بازی کرده است او  همچنین صداپیشگی Evil-Lyn را در مجموعه مسترهای جهان کوین اسمیت برای نتفلیکس بر عهده خواهد داشت.

 تاریخ اکران هنوز تعیین نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا