سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکی

یاشار آلپتکین سالها بعد از طلاق از همسرش اعتراف کرد: برای اینکه همسرم را متقاعد به طلاق کنم با یکی از نزدیکانش وارد رابطه شدم!

یاشار آلپتکین در مورد اولین روند طلاق خود با همسرش نیلگون آلتینیای که دو بار با او ازدواج کرد ؛صحبت کرد.

یاشار آلپتکین، یکی از بازیگران مشهور است که راه معنویت و دین را برگزیده و رضایت خداوند را سرلوحه حرفه اش قرار داده است، از اولین روند طلاق خود با نیلگون آلتینیای (که دو بار با او ازدواج کرد) صحبت کرد. آلپتکین اظهار داشت که مشکل او با همسرش حسادت های بی دلیل و خسته کننده همسرش بوده و برای اینکه او را به طلاق متقاعد کند با یکی از نزدیکانش وارد رابطه شد.

به همسرم سه بار پیشنهاد طلاق دادم.

یاشار آلپتکین که بسیار پایبند به باورهایش است به این سوال که اولین بار چند ساله بودی با خانم نیلگون آلتینیای ازدواج کردی؟ اینگونه پاسخ داد:

زن‌ها همیشه حسادت می‌کنند و من طبیعتاً از حسادت کردن متنفرم. حس حسادت در همه ی انسان ها وجود دارد، من هم طبیعتا این حس را دارم. اما طرف مقابل نباید با حسادت های بیجا و بی دلیل مرا آزار بدهد. اوایل آشنایی مان نیلگون به من درمورد حسادت کردن گفت: «زن حسود زنی است که اعتماد به نفس ندارد.» آنجا بود که به خودم گفتم این همان زنی است که من دنبالش هستم و باید با او ازدواج کنم. اما 6 ماه بعد از ازدواجمان، زنی که گفتم حسادت نمی‌کند، شروع به بوییدن کمربند ماشینش کرد و به من گفت:«تو داری به من خیانت میکنی.» به خاطر این حسادت 3 بار درخواست طلاق کردم ؛ یک روز بهش گفتم: «ببین عزیزم تو همانند یک انگشتر الماس زیبا هستی اما این انگشتر الماس مناسب انگشت من نیست. برو انگشتت را پیدا کن تا من هم حلقه ام را پیدا کنم.(من و تو مناسب یکدیگر نیستیم و هرکس باید شخص مناسب خود را پیدا کند.) نیلگون هم از من پرسید:«آیا زن دیگری وجود دارد؟» گفتم: نه، نه مسئله این نیست؛ مسئله نبود اعتماد و تفاهم بین ماست. گفت: «وقتی پای زن دیگری در میان نباشد باقی مسائل قابل حل است و میتوانیم باهم حل کنیم.» اما همچنان حسادت های بیجای او ادامه داشت. وقتی این شرایط را دیدم و فهمیدم که خط قرمز او وجود شخص دیگری در زندگی مان برای پایان دادن این رابطه است؛ به دوست صمیمی پسر خاله اش نزدیک شدم و سعی بر ایجاد رابطه ی ساختگی با او داشتم؛زیرا او فرد نزدیکی به نیلگون بود و می دانستم اخبار مربوط به روابط ما در سریعترین زمان ممکن به گوش نیلگون خواهد رسید. همانطور که پیش بینی کرده بودم، این اتفاق شنیده شد و ما بلافاصله بعد از آن طلاق گرفتیم.

تا این لحظه حتی سربلند نکردم و خطایی مرتکب نشدم

یاشار آلپتکین پس از پایان ازدواج 4.5 ساله خود به این شکل، گفت:

خدا شاهد است که من تا این لحظه حتی سرم را هم بلند نکردم و خطایی مرتکب نشدم و این چیزی است که هیچگاه در من تغییر نمی کند.

یاشار آلپتکین به این سوال که «آیا شما به زنانی که از شما بزرگتر هستند؛علاقه مندید؟» اینگونه پاسخ داد:

مردان جوان زنان بالغ را دوست دارند و زنان بالغ هم مردان جوان تر را دوست دارند.

آلپتکین در این مصاحبه به بسیاری از سوالات در مورد زندگی خصوصی خود پاسخ های صادقانه داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا