سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جسیکا سیمپسون بعد از اینکه نیک لچی با ونسا وارد رابطه شد ،ناراحتیش را به یاد می آورد.

جسیکا سیمپسون دوباره یاد دلشکستگی اش افتاد که وقتی نیک لچی با همسر فعلی اش ونسا لاشی رابطه اش را شروع کرد ، تنها چند ماه بعد از طلاق در سال 2006 او این را متوجه شد.

جسیکا سیمپسون در  خاطراتش ،Open Book  ،طلاقش از نیک لچی را مرور میکند.

در گزیده ای که توسط Entertainment Tonight به اشتراک گذاشته شده است ،جسیکا بازیگر  Dukes of Hazzard فاش کرد که رابطه همسر سابقش با ونسا لاشی فقط چند ماه بعد ازجداییشان چقدر برایش دلخراش بوده است.

همانطور که جسیکا در یادداشت های روزانه می نویسد ، ” نیک ، تو با یکی دیگه هستی؟ به نظر می رسد عشقی که به من داشتی را فراموش کردی … من خیلی خیلی ناراحت هستم.”

جسیکا در کتاب خاطراتش که در فوریه گذشته منتشر شد ، جزئیات ازدواج چهار ساله آنها هنگام بازی در سریال MTV Newlyweds: Nick & Jessica را بیان کرد.

گرچه بسیاری تصور می کردند که شو دلیل طلاق آنها است ، جسیکا گفت که اینطور نبود. در فوریه گذشته ، او توضیح داد ، “من اعتقاد ندارم که شو همان چیزی باشد که زندگی ما را از هم پاشید.”

جسیکا ادامه داد: “من و نیک در جمع و جلوی دوربین باهم خیلی خوب بودیم. وقتی در کنار هم آواز می خواندیم در روابطمان بهترین بودیم.” “اما در مورد اجرای شو، ما فقط به نوعی تا پایان با آن سرگرم بودیم – تا زمانی که مشکلات زناشوییمان شروع شد.”

علاوه بر این ، او در خاطراتش فاش کرد که او با جانی ناکسویل ، همبازیش در Dukes of Hazzard رابطه عاطفی داشته است.

این ستاره در خاطراتش نوشت ، “بعد از اینکه من واقعاً رابطه جنسی برقرار کردم ، فهمیدم که احساسی مهمی بین من و جانی است.

دیری نپایید که اکران فیلم آغاز شد و او و نیک راه های جداگانه ای را طی کردند.

جسیکا لزوما از ازدواجش پشیمان نیست ، اما از اینکه قبلا ازدواج را رسمی نکرده احساس پشیمانی می کند. او در مصاحبه با دکتر اوز توضیح داد که وقتی نیک این پیشنهاد را مطرح کرد چگونه “آزرده” شد. او به یاد آورد ، “فکر میکردم … ما تا آخر عمر با هم خواهیم بود. ما نیتمان را به خدا و در مقابل همه خانواده و دوستانمان می گوییم. مثل اینکه این ازدواج هرگز پایان نخواهد یافت.” و ، ما آن را امضا نکردیم. “

به طور هم زمان ، ونسا و نیک برای اولین بار در فیلم “What’s Left of Me” بازی کردند. پنج سال بعد ، آنها در سال 2011 ازدواج کردند و از آن زمان صاحب سه فرزند با همند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا