سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

آرمی هامر در میان ادعاهای تجاوز جنسی از “جاسوس میلیارد دلاری” کناره گیری کرد.

آرمی هامر  از یک پروژه سینمایی دیگر که در دست ساخته کناره گیری کرد. بر اساس گزارش های متعدد ، این بازیگر دیگر در تریلر درام جنگ سرد “آمال آسانته” The Billion Dollar Spy حضور نخواهد داشت.

همر قرار بود در فیلم جنگ سرد در نقش یک مأمور سازمان سیا کار کند که در مسکو کار می کند  بازی می کند ،در مقابل مادس میکلسن که نقش یک دانشمند و مهندس شوروی را بازی می کند.

این خبر کمی پس از آنکه به هامر توسط زن 24 ساله ای به نام افی اتهام تجاوز رده شد  ، منتشر شد. هامر همه اتهامات علیه خودش را رد کرده است.

در طی یک کنفرانس مطبوعاتی توسط دادستان گلوریا آلرد در تاریخ 18 مارس ، افی ادعا کرد که ستاره Call Me By Your Name “از نظر روحی ، عاطفی و جنسی از من سو استفاده کرده است.” او همچنین ادعا می کند که هامر در حادثه ای در 24 آوریل 2017 ، به او تجاوز کرده و با او بدرفتاری کرده است.

در بیانیه ای که وکیل همر ، اندرو برتلر در اختیار ET قرار داد ، این بازیگر این ادعا را رد کرد.

در بیانیه ادعا شده است: “نامه نگاری خود افی با آقای هامر ادعاهای ظالمانه او را تضعیف و رد می کند. همین اواخر 18 ژوئیه سال 2020 ، [افی] متن های گرافیکی را برای آقای هامر ارسال کرد و به او گفت که می خواهد با او چه کند.” “آقای هامر پاسخ داد و به صراحت اعلام کرد که نمی خواهد آن نوع رابطه را با او حفظ کند. “

“از روز اول ، آقای هامر اظهار داشت که تمام رابطه اش با  [افی] – و هر شریک جنسی دیگر او برای این موضوع – کاملاً توافقی بوده ، از قبل در مورد آنها  توافق شده و به طور متقابل مشارکت داشته اند.”

اداره پلیس لس آنجلس به ET تأیید کرد که هامر مظنون اصلی در تحقیقات مربوط به تجاوز جنسی است که در 3 فوریه 2021 آغاز شد.

از زمان شروع جنجال ها ، هامر توسط آژانسش، WME ، یک هفته پس از آنکه نقش اصلی اش را در سریال Paramount +  پدرخوانده  را ترک کرد ،  از درام کمدی  جنیفر لوپز ، شاتگان ودینگ کناره گیری کرد.  از آن زمان جاش دوهامل جایگزین هامر شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا