سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

شارون استون می گوید بریتنی اسپیرز در سال 2007 از او درخواست کمک کرده است.

شارون استون فاش کرد که یک بار بریتنی اسپیرز برای کمک به او مراجعه کرده است.

این بازیگر زن ، که اسپیرز اخیراً او را الهام بخش خواند ، گفت که نامه ای از بریتنی ستاره پاپ دریافت کرده بود درست در همان زمان که اسپیرز در سال 2007 سرش را تراشید. 

استون چهارشنبه در”برنامه کلی کلارکسون” می گوید:”بریتنی در یک دوره بسیار دشوار از زندگیش، نامه ای بسیار طولانی و مهم و تکان دهنده برای من نوشت – درباره زمانی که مردم آن را به رسمیت شناختن ، وقتی او سرش را تراشیده بود و می خواست من به او کمک کنم.”

استون می گوید وقتی نامه را دریافت کرد ، او نیز “دوران بسیار سختی” را سپری می کرد.

او در مصاحبه می گوید: “من حتی نمی توانستم به خودم کمک کنم.” “اما حقیقت ماجرا این است که هر دوی ما به کمک احتیاج داشتیم. او به کمک احتیاج داشت و من هم به کمک.

اگرچه استون 63 ساله در آن زمان به جزئیات وضعیت اش نمی پرداخت ،او اخیراً در خاطرات جدیش ، “زیبایی زندگی دوباره” ، در مورد گذشته دلخراشش ، از جمله سو استفاده جنسی در دوران کودکی ، صحبت کرده است.

نزاع اسپیرز در کانون توجه ، محافظه کاری طولانی مدت او  -و کمپین #FreeBritney در مستند اخیر نیویورک تایمز “Framing Britney Spears” مورد بررسی قرار گرفت.

استون می گوید: “واقعیت این است که ، یک زن موفق بودن خیلی سخت است و کسی نباید تو را کنترل کند ، امور مالیت را بدست بگیرند.”

او گفت: “من مطمئن هستم که همه ستاره های جوان دست به دست می شوند و تو همه چی را تحت کنترل می گیری … .”

 

در اوایل این ماه ، وکیل اسپیرز دادخواست داد تا جودی مونتگومری جای پدر بریتنی ،  سرپرستی امور زندگی جیمی اسپیرز را به عهده بگیرد. . جیمی در کنار Bessemer Trust محافظه کار مشترک داراییش است.

اسپیرز ، 39 ساله ، اخیراً در مورد این مستند صحبت کرده و گفته است که “آن را ندیده است” ، “اما از آنچه من آن را دیدم ، از سبکی که من را در آن قرار داده اند خجالت کشیدم.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا