سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماپیشخوان اروپاسینمای جهان

تریلر فیلم اکشن جاسوسی قلب سنگی با بازی گال گدوت و جیمی دورنان منتشر شد

گال گدوت یک جاسوس با ماموریت بزرگ است. نتفلیکس تریلر فیلم قلب سنگی  را به صورت زنده در روز شنبه به عنوان بخشی از رویداد Tudum خود منتشر کرد.

در تریلر، گدوت در نقش ریچل استون در مقابل جیمی دورنان (در نقش پارکر) و آلیا بات (در نقش کیا داوان) بازی می‌کند. سوفی اوکوندو، ماتیاس شویگوفر، جینگ لوسی و پل ریدی هم در این فیلم بازی می کنند. ( تماشای تریلر )

بر اساس یک خلاصه داستان، شخصیت گدوت “به نظر می رسد که یک تکنسین بی تجربه در یک واحد نخبه MI6 است که توسط مامور اصلی پارکر هدایت می شود. چیزی که تیم MI6 او نمی داند این است که استون در واقع برای منشور کار می کند، از دیگر جاسوسان، که از فناوری پیشرفته برای خنثی کردن تهدیدات جهانی استفاده می کنند

ریچل  که به عنوان یک مامور میدانی فوق‌العاده توصیف می‌شود که به ماموریت پایبند است، اعداد را دنبال می‌کند و به هیچ‌کس اعتماد نمی‌کند.

گدوت در آن زمان گفت که فیلم بسیار حماسی است و افزود: “این یک اکشن مهیجه… ما واقعاً می‌خواستیم مطمئن شویم که آن را واقع‌بینانه نگه‌داریم تا مردم درد را احساس کنند.”

بازیگر فیلم Red Notice درباره شخصیت خود افزود: «ریچل استون با آدرنالین زندگی می کند؛ او به آن معتاد است».

در فوریه 2022، گدوت به اخبار مربوط به بازیگری قلب سنگی  در اینستاگرام واکنش نشان داد و در آن زمان نوشت: «به قلب سنگی  خوش آمدید، بیایید با هم از این سفر  لذت ببریم.»

فیلم قلب سنگی در نتفلیکس 11 آگوست پخش می شود. تماشای تریلر

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا