سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

خوانندگان کنسرت تاج گذاری پادشاه چارلز مشخص شدند

کنسرت تاج گذاری پادشاه چارلز  در تاریخ 7 می در قلعه ویندزور با حضور 20000 نفر از مردم و مهمانان دعوت شده برگزار می شود.

بی‌بی‌سی، شبکه تهیه‌کننده این کنسرت، می‌گوید این کنسرت «فصل جدیدی را در تاریخ این کشور با مضامین عشق، احترام و خوش‌بینی جشن خواهد گرفت و چهار ملت، جوامع آنها و کشورهای مشترک المنافع را جشن می‌گیرد».

هفت ستاره موسیقی تا کنون تایید شده اند و به زودی تعداد بیشتری از آن ها معرفی خواهند شد!

کیتی پری

کیتی گفت: “من هیجان زده هستم که در کنسرت تاجگذاری اجرا می‌کنم و کمک می‌کنم تا نور بیشتری بر صندوق حمایت از کودکان اتحادیه آسیایی بریتانیا بتابانم، که اهدافش شامل ابتکارات محلی برای جمع‌آوری کمک‌های مالی است.

لیونل ریچی

لیونل در بیانیه‌ای گفت: «به روی صحنه آمدن با سایر اجراکنندگان در کنسرت تاج‌گذاری، رویدادی است که یک بار در زندگی اتفاق می‌افتد و یک افتخار و یک جشن خواهد بود.»

آندریا بوچلی

من این افتخار بزرگ را داشته ام که در چندین موقعیت برای ملکه الیزابت دوم آواز بخوانم. اکنون افتخار بزرگ دیگریه که از من خواسته شده در کنسرت تاجگذاری شاه چارلز سوم اجرا کنید. شادی و هیجان من چند برابر می شود زیرا این شانس را دارم که با دوست عزیز و باریتون فوق العاده ام، سر برین ترفل، آهنگی نمادین از عشق و همبستگی جمعی را اجرا کنم.”

Take That

اعضای Take That – گری بارلو، هاوارد دونالد و مارک اوون  در بیانیه ای گفتند:

این اولین اجرای زنده ما از زمان تور اودیسه، چهار سال پیش در سال 2019 خواهد بود، و چه صحنه ای برای بازگشت به آن! یک گروه موسیقی و ارکستر زنده بزرگ، یک گروه کر، درامرهای نظامی، پس زمینه قلعه ویندزور و جشن تاجگذاری یک پادشاه جدید. ما بی صبرانه منتظریم.”

براین ترفل

براین ترفل خواننده اپرا با آندره آ بوچلی دوئت اجرا می کند!

فریا رایدگز

اجرای فریا رایدگز، خواننده و ترانه سرا تایید شد!

الکسیس فرنچ

اجرای الکسیس فرنچ، نوازنده روح کلاسیک، تایید شد!

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا