سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیسینمای ترکی

کیوانچ تاتلیتوغ Kıvanç Tatlıtuğ به کامنت زشت درمورد همسرش جواب داد

به گزارش نسیم ورد؛

Başak Dizer همسر کیوانچ تاتلیتوغ Kıvanç Tatlıtuğ دیروز یک تصویر مشترک از خودش و همسرش در اینستاگرام به اشتراک گذاشته بود که در زیر آن یک کامنت درمورد زشت بودن او از طرف یک بی ادب نوشته شد.

18_d

کیوانچ تاتلیتوغ Kıvanç Tatlıtuğ که از این کامنت بی ادبانه درمورد همسرش باخبر شد و عصبانی شد و درمقابل آن بی تفاوت نمانده و خاطرنشان کرد هر کسی که به خانواده یا همسر او بی ادبی کند بی جواب نخواهد ماند.

16_d

کیوانچ تاتلیتوغ Kıvanç Tatlıtuğ که بعد از دو سال رابطه عاشقانه با Başak Dizer در 16 فوریه 2016 ازدواج کرده بود.

کیوانچ تاتلیتوغ Kıvanç Tatlıtuğ تا به امروز به تمام کامنت ها درمورد زندگی خصوصیش واکنش خاصی نشان نمیداد ولی چون این بار کامنت درمورد همسرش که خیلی دوست دارد بود در مقایلش بی تفاوت نماند.

19_d

یکی از فالوورهای اینستاگرام Başak Dizer کامنتی نوشت که متن آن بصورت زیر بود:

« تو زن زشت چیکار داری پیش اون مرد خوشتیپ »

21_d

کیوانچ تاتلیتوغ Kıvanç Tatlıtuğ در مقابل این کامنت بی ادبانه کاری که تا به حال انجام نداده بود را انجام داد یعنی جواب این کامنت بی ادبانه را داد.

24_d

البته قبلا در مقابل اینگونه کامنت های بی ادبانه در اینستاگرام شخصی خود تمام عکس ها را صفحه شخصی خود پاک کرده و دیگر از اینستاگرام استفاده نمی کند ولی بازم حساب اینستاگرامش را پاک نکرد چون تعداد فالوور هاش بالاس و ممکنه بعدا ازش استفاده کنه.

25_d

بعد از کامنت های بی ادبانه از اکانتش استفاده نمی کند ولی باز هم به این گونه کامنت ها تا به امروز جوابی نداده بود.

نسیم ورد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا