سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

سریال Z Nation بعد از پنج فصل به کار خود پایان داد

دیوید مایکل لت، تهیه‌کنندهٔ سریال Z Nation (زی نیشن) شبکه Syfy، به‌صورت رسمی اعلام کرد که فصل ششم این سریال ساخته نخواهد شد.

فصل کنونی و در واقع آخرین فصل سریال علمی تخیلی Z Nation (زی نیشن)، در حال حاضر روی آنتن شبکه Syfy است، اما این طور که به نظر می‌رسد بینندگان و طرفداران این سریال در حال تماشای آخرین قسمت‌های آن هستند و شبکه Syfy دیگر علاقه‌ای به تمدید این مجموعه برای فصل ششم ندارد. دیوید مایکل لت، یکی از تهیه‌کنندگان سریال Z Nation، چند روز گذشته در شبکه‌های اجتماعی این خبر را به‌صورت رسمی اعلام و تأیید کرد. دیوید مایکل لت که یکی از شرکای تجاری کمپانی The Asylum است و البته در حال حاضر مدیرعامل این کمپانی محسوب می‌شود، این خبر را به طرفداران اعلام کرد. دیوید مایکل لت اعلام کرد:

می‌خواستیم که رک و راست و مستقیم این خبر را به شما بدهیم… که سریال Z Nation برای فصل ششم تمدید نخواهد شد. فصل پنج انتهای کار این پروژه است. از این موضوع بسیار ناراحتیم، اما باید بگوییم که بسیار سپاسگزاریم که این فرصت را برای ساخت این سریال به دست آوردیم.

این موضوع پایان هیچ‌چیزی نیست و آغاز چیزهای بسیاری است.

آخرین قسمت فصل پنجم سریال Z Nation در تاریخ ۲۸ دسامبر (۷ دی ماه) روی آنتن شبکه Syfy خواهد رفت.

 

کریگ انگلر و کارل شفر خالقان سریال Z Nation هستند و این سریال در ۵ فصل و ۶۸ قسمت روی آنتن شبکه Syfy رفت و باید کار آن را تمام‌شده دانست. کمپانی The Asylum پیش‌درآمد این مجموعه را بهسرویس استریم نتفلیکس فروخته است. کارل شفر پیش‌تر در مورد تفاوت سریال Z Nation با دیگر سریال‌های ژانر آخرالزمانی و زامبی توضیحاتی داده بود که گفته‌های وی را با هم مرور می‌کنیم:

فکر می‌کنم آخرالزمان زامبی موضوعی است که متکی به رخ دادن بدترین اتفاقاتی است که ممکن است رخ بدهند. شخصیت‌های ما در نهایت به نیومریکا می‌رسند و با شخصیت جدید با نام جرج ملاقات می‌کنند که وی را می‌توان به مثابه جرج واشینگتن(ژنرال ارتش، سیاستمدار بلندپایه که از رهبران انقلاب آمریکا و نخستین رئیس‌جمهور آمریکا) در نظر گرفت. اتفاقات زیادی در اوایل فصل پنجم رخ می‌دهد که بینندگان کاملاً شوکه خواهند شد؛ کشور کاملاً منهدم خواهد شد و شخصیت‌های ما باید ملت جدید را نجات دهند و دائم زامبی‌ها را بکشند.

گفتنی است شبکه Syfy چندی پیش اعلام کرد که پخش فصل اول سریال Deadly Class (کلاس مرگبار) از روز چهارشنبه، ۱۶ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۶ دی ماه امسال) از این شبکه آغاز خواهد شد. فصل اول این سریال که اقتباسی از مجموعه کامیکی به همین نام اثر ریک رمندر از کمپانی ایمیج کمیکز است، در ۱۰ قسمت با زمان حدود یک ساعت برای هر قسمت، تولید شده است. انتشار کامیک‌های ددلی کلس از سال ۲۰۱۴ آغاز شد و همچنان انتشار نسخه‌های بعدی این کامیک ادامه دارد. همچنین شبکه Syfy چندی پیش ساخت سریالی تلویزیونی بر اساس رمان Nightflyers اثر جرج. آر. آر. مارتین را رسماً تأیید و اعلام کرده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا