سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

بازگشت جیمز فرانکو به بازی در فیلم «من، تو»، اولین فیلم پس از اتهامات سوء رفتار جنسی

جیمز فرانکو در حال بازگشت به هالیوود است. چهار سال پس از دور شدن از کانون توجه در میان جنجال‌ها، فرانکو قرارi در درام ” من، تو “بازی کند.

این فیلم توسط کارگردان دانمارکی بیل آگوست اقتباسی از رمان Tu, Mia اثر اری دی لوکا ساخته می شود که  سال‌ها پس از جنگ جهانی دوم در ایتالیا اتفاق می‌افتد.

به گزارش هالیوود ریپورتر، فرانکو قراره در کنار تام هالندر و دیزی جیکوب در این فیلم بازی کند و فیلمبرداری آن در ماه سپتامبر در ایسکیا، جزیره ای ایتالیایی در خلیج ناپل آغاز می شود.

فرانکو بیانیه‌ای را در مجله Entertainment Weekly منتشر کرد و هیجانش را برای حضور در این فیلم ابراز کرد و به اشتراک گذاشت: “من برای شرکت در این پروژه خارق العاده و همکاری با بیل آگوست افسانه ای هیجان زده هستم. من از طرفداران بزرگ کارهای او هستم.” من، تو” یک فیلمنامه واقعاً درخشان است.

این اولین پروژه سینمایی فرانکو از زمانیه که او در سال 2018 به دنبال تعدادی از اتهامات مربوط به رفتار جنسی نامناسب علیه او توسط چندین زن در گزارشی که در سال 2018 در لس آنجلس تایمز منتشر شد از حرفه اش کناره گیری کرد .  همچنین در سال 2019 شکایتی علیه او در مورد سوء رفتار جنسی اش در آموزشگاه بازیگری او شد. فرانکو در آن دعوی در فوریه 2021 به توافق رسید.

این بازیگر برای اولین بار در ماه دسامبر در طی مصاحبه ای درباره این اتهامات صحبت کرد و توضیح داد که چرا سکوت کرده است

او گفت: “خب، در سال 2018، شکایت هایی از من مطرح شد  و مقاله ای در مورد من منتشر شد  و در آن لحظه من فکر کردم که ساکت بمانم.” “من مکث می کنم. به نظر نمی رسید زمان مناسبی برای گفتن چیزی باشد. افرادی بودند که از من ناراحت بودند و من نیاز به گوش دادن داشتم.”

او ادامه داد: «بنابراین، من فقط کارهای زیادی انجام دادم,، به خاطر سوء مصرف مواد در دوران نقاهت بودم. و مسائلی وجود داشت که مجبور بودم با آن‌ها برخورد کنم که به اعتیاد هم مربوط می‌شد. . بنابراین من از سابقه بهبودیم برای حل این مشکل و تغییر شخصیتم استفاده کرده ام.”

فرانکو فاش کرد که از سال 2016 به دلیل اعتیاد به رابطه جنسی در حال بهبودیه و همچنین اذعان کرده است که قبل از دوست دختر فعلیش  ایزابل پاکزاد، به همه پارتنرهای قبلیش خیانت کرده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا