سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

سریال Orange is the New Black با فصل هفتم به پایان خواهد رسید

4744

سریال Orange is the New Black (نارنجی مد جدید است)، یکی از محبوب‌ترین و در عین حال یکی از بلند‌ترین و قدیمی‌ترین محصولات شبکه استریم نتفلیکس (Netflix)، قرار است کار خود را با انتشار فصل هفتم در سال ۲۰۱۹ به پایان برساند. تیم بازیگری و همچنین سازندگان سریال از طریق یک پست توییتری در کنار تشکر از طرفداران برای حمایتشان در این چند سال، پایان کار این مجموعه تلویزیونی را اعلام کردند. سریال کمدی-درام Orange is the New Black، که نمایشی از زندگی‌ نامه پایپر چپمن است کار خود را از ۱۱ جولای ۲۰۱۳ (۲۰ تیر ماه ۹۲) با انتشار فصل اول آغاز کرد و در طول زمان به یکی از پر‌بیننده‌ترین سریال‌های شبکه نتفلیکس تبدیل شد. کیت مالگرو، بازیگر نقش گالینا در این پست توییتری می‌گوید:

من دلم برای بازی کردن در یکی از پیشگام‌ترین و بحث بر‌انگیز‌ترین سریال‌های یک دهه اخیر تنگ خواهد شد.

ecee3a53-d1fd-4fdf-b324-818aea299eaf

لارا پرپن در مصاحبه‌اش با THR می‌گوید:

در حال حاضر فصل هفتم آخرین فصل سریال است؛ پس پایان کار مشخص است. من نمی‌دانم بتوانم این را بگویم که برای این پایان آماده هستم؛ اما می‌توانم بگویم که این کار را برای مدت زیادی انجام داده‌ام و می‌دانم که بعد از این هم زندگی پر از موقعیت‌ها و تحولات دیگر است.

شورانر این سریال جنجی کوهان، سال ۲۰۱۷ به این موضوع اشاره کرده بود که برنامه‌هایی برای پایان دادن به این سریال بعد از فصل هفتم دارد. او در حال حاضر به عنوان تهیه کننده اجرایی در پروژه Glow شبکه نتفلیکس حضور دارد. فصل ششم این سریال در تاریخ ۲۷ جولای ۲۰۱۸ (۵ مرداد) به روی آنتن رفت و توانست به خوبی نظر منتقدین و تماشاگران را نسبت به فصل پنجم به خود جلب کند. فصل هفتم و پایانی نیز قرار است در تاریخی نامشخص از سال ۲۰۱۹ منتشر شود و طبق سنت همیشگی شبکه نتفلیکس تمامی اپیزود‌های سریال Orange is the New Black در یک زمان به طور کامل در دسترس تماشاگران قرار خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا