سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

بازیگرانی که در فصل جدید سریال یاساک الما می روند و یا می مانند مشخص شدند

سریال یاساک الما (سیب ممنوعه) که اولین قسمت آن در مارس 2018 پخش شد، با شخصیت های مزخرف و صحنه های پر از دسیسه خودش را آماده می کند تا فصل پنجم را با موفقیت به پایان برساند. در سریال Yasak Elma که پس از یک وقفه بار دیگر در سپتامبر اکران می شود، برخی از نام های مهم سریال را ترک خواهند کرد، در حالی که برخی از شخصیت های اصلی که مورد پسند مخاطباند، همچنان در سریال باقی خواهند ماند.

سریال Yasak Elma که اوایل پخشش موضوعی کاملاً متفاوت به عنوان سریال درام داشت، در طول زمان به یک ژانر کمدی پوچ تبدیل شد. این سریال با فتنه و خنده فراوان، هر هفته هیجان متفاوتی را به مخاطب القا می کند و آنها را وادار می کند که بگویند “اینقدرها هم بد نیست”.

شوال سام و  ادا اجه که  نقش های اصلی سریال Yasak Elma هستند، دو بازیگریند که از قسمت اول سریال هستند. نام های زیادی از این سریال آمده و رفته اند، اما این دو نفر در سریال باقی مانده اند.

برک اوکتای بازیگر نقش شخصیت چاتای در این سریال سال گذشته از سریال Savaşçı (جنگجو) جدا شد و هوادارانش را غافلگیر کرد. با این حال طرفداران او بازیش در این شخصیت را عجیب  دانستند و حمایت چندانی از این بازیگر نکردند. این بازیگر که دو فصل در سریال Yasak Elma بوده است، با پایان فصل در ماه ژوئن این سریال را ترک خواهد کرد.

شوال سام و بیران داملا یلماز این تصور را با اظهارات قبلیشان به وجود آوردند که سریال را ادامه خواهند داد. طبق آخرین اخبار این دو تصمیم به ادامه سریال گرفتند.

از آنجایی که هنوز داستان فصل جدید به پایان نرسیده است، طی روزهای آینده جدایی های دیگر و بازیگرانی که در ترکیب باقی خواهند ماند مشخص خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا