سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

آنجلینا جولی “حقیقت” تأثیر طلاقش از برد پیت بر اهداف شغلی اش را فاش کرد.

آنجلینا جولی در مورد اینکه مادر تنها بودن چگونه است صراحتا صحبت کرد. 

از زمان جدایی اش  از برد پیت در سال 2016 ، بازیگر آقای و خانم اسمیت کمتر از حد معمول پروژه های خود را انجام داده است ، و در مصاحبه ای که روز سه شنبه ، 20 آوریل منتشر شد ، به Entertainment Weekly گفت: “من کارگردانی را دوست دارم ، اما در خانواده ام تغییراتی ایجاد کردم شرایطی که امکان کارگردانی برای چند سال آینده  را برای من فراهم نکرده است. “

او  توضیح داد: “من فقط باید کارهای کوتاه تری انجام دهم و بیشتر در خانه باشم ، بنابراین به نوعی به انجام چند کار بازیگری بازگشتم.” “واقعاً حقیقت آن است.”

او و برد حضانت پنج فرزند از شش فرزندشان ، پاکس ، زاهارا ، شیلو و دوقلوها ویوین و ناکس را دارند ، در حالی که پسر بزرگشان مادوکس اکنون 18 ساله است.

یک منبع قبلاً به E  نیوز گفته بود!: “همه بچه ها با آنجلینا در خانه هستند ، اما آنها همچنان به ملاقات با  برد ادامه می دهند و به بازدیدهای منظمشان  می پردازند.”

خودی ادامه داد: “آنها در حال انجام کارهای مدرسه خود هستند ، زبانهای خود را تمرین می کنند ، ساز می نوازند ، بازی های رومیزی می کنند و به پختن شام کمک می کنند.”

با این حال ، فیلمبرداری بر روی فیلم HBO Max  ( کسانی که آرزو دارند من بمیرم ) قبل از همه گیری اتفاق افتاد و  در تمام مدت تولید  فیلم بچه هایش در کنارش بودند. .ای نیوز  قبلاً در سال 2019 گزارش داده بود که او و همه فرزندانش در آلبوکرک ، نیومکزیکو اقامت داشتند و در آنجا هنگام کار او از آن لذت می بردند.

خودی در آن زمان به اشتراک گذاشت: “آنها همان کارهایی را که در نیومکزیکو انجام می دهند در  لس آنجلس هم انجام می دهند. آنها چندین بار Target را اجرا کرده اند و عاشق خرید و بیرون رفتن برای غذا خوردن هستند.” “آنجلینا آنها را با گاری های پر از اسباب بازی و وسایل ورزشی  سرگرم می کند. او دوست دارد تا آنجا که می تواند آنها را با چیزهای جدید سرگرم کند. او مجبور شده است خیلی کار کند بنابراین دوست داشت آنها سرگرم شوند و مشغول باشند.”

این منبع افزود که بچه ها برای دیدن برد نیز به لس آنجلس پرواز می کنند.

این بازیگر 45 ساله اخیراً اذعان کرد که زندگی خانوادگی او غیرمتعارف است و برای Vogue انگلیس اظهار داشت: “من احساس می کنم از همه مهارت های یک مادر سنتی در خانه ماندن بی بهره هستم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا