سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

پنج نفر در تیراندازی به داگ واکر لیدی گاگا و سرقت سگهای او دستگیر شدند.

 

ماه ها پس از شلیک به سگ واکر لیدی گاگا و سرقت دو بولداگ فرانسویش  ، مظنونان دستگیر شده اند.

رایان فیشر ، سگ واکر لیدی گاگا در 24 فوریه در حال پیاده روی سه سگ گاگا بود که توسط سارق مسلح مورد اصابت گلوله قرار گرفت. در جریان حمله دو سگ او به نام های گوستاو و کوجی به سرقت رفته اند. اکنون ، اداره پلیس لس آنجلس از طریق اعلامیه مطبوعاتی اعلام کرد که پنج نفر در ارتباط با این جنایات دستگیر و متهم شدند: جیمز جکسون ، 18 ساله. جیلین وایت ، 19 ساله؛ لافایت والی ، 27 ساله هارولد وایت ، 40 ساله و جنیفر مک براید 50 ساله

در روز پنجشنبه ، 29 آوریل ، جکسون ، جایلین وایت و وهلی هر یک به اتهام یک مورد قتل ، توطئه برای ارتکاب سرقت و سرقت درجه دو متهم شدند. هارولد وایت ، پدر جایلین و مک برید به اتهام سوقصد به قتل متهم شدند.

طبق اسناد هر یک با وثیقه 1 میلیون دلاری در بازداشت هستند. .”

طبق LAPD ، سگهای  لیدی گاگا مورد هدف قرار نگرفتند. در عوض ، LAPD می گوید که “شواهد نشان می دهد که مظنونان از ارزش بالای نژاد سگ ها اطلاع داشته و انگیزه سرقت بوده است.”

جورج گاسکون ، دادستان دادگستری  گفت: “این یک جنایت خیابانی گستاخانه بود که منجر به زخمی شدن یک نفر شد.” “ما اتهامات بسیار جدی را در این مورد ادعا کرده ایم و ایمان داریم که با گسترش این پرونده در دادگاه عدالت به درستی اجرا خواهد شد.”

به دنبال این حمله ، خانواده فیشر بیانیه ای درباره بهبودی فرزندشان صادر کردند.

خانواده فیشر به E گفتند: “رایان در حال حاضر تحت مراقبت های فوق العاده ای در بیمارستان قرار دارد و پزشکان  انتظار دارند که او بهبود کامل یابد.” 

آنها اضافه کردند ، “ما همچنین می خواهیم از لیدی گاگا تشکر کنیم که از همان ابتدا چیزی جز عشق و نگرانی بی وقفه به رایان و خانواده ما نشان نداده است. رایان به اندازه لیدی گاگا گوستاوو و کوجی را دوست دارد .”

لیدی گاگا در اینستاگرام نوشت: “سگهای محبوب من کوجی و گوستاو دو شب پیش در هالیوود گرفته شدند.” “قلب من بیمار است و من دعا می کنم که خانواده ام با یک عمل مهربانانه دوباره سالم شوند. من 500000 دلار برای بازگشت  آنها پرداخت می کنم. یا اگر شما آنها را ناآگاهانه خریداری یا پیدا کرده اید ، پاداش یکسان است. من همچنین رایان فیشر را دوست دارم، زندگی ات را به خطر انداختی تا برای خانواده ما بجنگی. تو برای همیشه یک قهرمان هستی. “

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا