سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینمااخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

زک افرون در تیزر فیلم جدید Gold چهره غیرقابل تشخیصی دارد.

تیزر جدیدی از فیلم استرالیایی Gold در 31 ژانویه منتشر شد که چهره ای خشن و زمخت از زک افرون را نشان می دهد. در این کلیپ، این بازیگر 34 ساله به سختی قابل تشخیصه , صورتش پوشیده از خاک و جراحته و ریشهای ژولیده و لباس های پاره شده دارد و در یک بیابان بزرگ هست.

افرون این تیزر را در اینستاگرامش منتشر کرد و در مورد صحنه فیلمبرداری گفت : «فیلمبرداری این فیلم وحشیانه بود – اما من این را دوست دارم. ” به همه دست اندرکاران افتخار می کنم و از همه کسانی که تا حالا تماشا کرده اند تشکر می کنم.”

داستان فیلم درباره ی دو مرد به نام کیث و  ویرژیل است که هنگامی که به صحرا سفر می کنند با بزرگترین قطعه طلای کشف شده در جهان مواجه میشوند و حالا رویای ثروت در سر آنهاست و تلاش می کنند تا آن را حفاری و از آن محافظت کنند و  برای  انجام این کار، سختی‌های زیادی را تحمل می‌کنند.

زک از تجربه‌ عکاسیش در صحرای جنوبی استرالیا گفت .

او در مصاحبه ای از پشت صحنه در حین پخش تیزر گفت: «وقتی به سمت محل حرکت کردیم، مناظر، حس و حال و هوای منطقه من را مجذوب خودش کرد. “به طرز باورنکردنی  مکانی مسحور کننده متروکه , خشک و  شرایط بسیار سخت.”

افرون فیلمبرداری با وجود «طوفان‌های غبار » را به یاد می‌آورد.

او گفت: «ما در سخت‌ترین شرایطی که در زندگی‌ام دیده‌ام فیلمبرداری کردیم. “این نشان دهنده همبستگی و کار گروهی زیادی از طرف عوامل و تیم تولید  بود. واقعاً سرگرم کننده بود.”

آنتونی هیز که علاوه بر کارگردانی این فیلم در کنار افرون هم بازی کرده ، برداشت افرون را در مورد شرایط سخت صحنه فیلمبرداری، در نوامبر 2020، در فصل گرم تابستان استرالیا، تکرار کرد.

او گفت: «این یک چالش واقعی بود. “این احتمالاً سخت ترین فیلمبرداری بود که در 35 سال گذشته انجام داده ام. فوق العاده بود.”

تریلر را از اینجا میتونید ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا