سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپامجله سریال و تلویزیون

Masters of Illusion: فصل 11 تمدید و تاریخ برگشت مشخص شد.

شبکه CW برنامه تلویزیونی Masters of Illusion را برای یازدهمین فصل که در تابستان امسال پخش می شود تمدید کرد.

برنامه جادویی، Masters of Illusion در سال 2000 در تلویزیون Pax شروع به کار کرد و قبل از اینکه لغو شود ، برای سه سال به MyNetworkTV منتقل شد و دو فصل اجرا کرد. در سال 2014 ، CW آن را تمدید کرد و این برنامه عمدتا جمعه شب ها پخش می شود. دین قابیل مجری این برنامه است که در آن جادوگران با اجرای فرار ، توهمات بزرگ و ترفندهای دست ساز در مقابل تماشاگران زنده حضور دارند.

فصل 10 Masters of Illusion (که در طول فصل های تلویزیونی 2019-20-20 و 2020-21 پخش می شد) به طور متوسط ​​دارای امتیاز 0.11 در بین جمعیت 18-49 و 669000 بیننده است. در مقایسه با فصل نهم ، در نمایش 28٪ و در بیننده 14٪ کاهش یافته است.

امروز ، CW اعلام کرد که فصل 11 این برنامه جمعه ، 13 آگوست شروع خواهد شد. در فصل 10، 18 قسمت وجود داشت و مشخص نیست که فصل 11 چند قسمت دارد.

شما چی فکر میکنید؟ آیا از مجموعه تلویزیونی Masters of Illusion لذت می برید؟ خوشحالید که این نمایش برای یازدهمین فصل از شبکه CW تمدید شده است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا