سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

تام هنکس و ریتا ویلسون سی و سومین سالگرد ازدواجشان را جشن می گیرند.

عشق هنوز برای تام هنکس و ریتا ویلسون زنده و خوب است.

این زوج  روز جمعه سالگرد ازدواجشان را جشن گرفتند ، ویلسون ادای احترام زیبایی به همسرش در اینستاگرام  کرد.ریتا بازیگر 64 ساله نوشت: “33 سال زندگی با بهترین دوستم، معشوقم ، مرد من. عشق برنده است. “

پیام سالگرد ویلسون عکسی از این زوج را نشان می داد که در فضای باز با یک افق کوهستانی زیبا پشت سرشان هست.

هنکس ، 64 ساله ، برای این روز خاص پیامی در شبکه های اجتماعی ارسال نکرد ، اما به این دلیل که به اندازه همسرش در اینترنت فعال نیست.

این زوج در سال 1981 در صحنه سریال Bosom Buddies ، یک کمدی که از سال 1980 تا 1982 پخش شد ، با یکدیگر آشنا شدند. در آن زمان ، هنکس هنوز با همسر اولش سامانتا لوییس زندگی میکرد، آنها دو فرزند داشتند ،بنامهای کالین هنکس بازیگر 43 ساله و خواهرش الیزابت 38 ساله.

گفته می شود که هنکس و لوییس در سال 1984 زندگی جداگانه ای را شروع کردند و تا سال 1987 رسما از هم جدا شدند. هنکس و ویلسون در همان سال رابطه عاشقانه شان رسمی شد و در سال 1988 ازدواج کردند.

در طی 33 سال زندگی ، ویلسون و هنکس صاحب دو فرزند – چت 30 ساله و برادر کوچکترش ، ترومن 25 ساله شدند.

آنها همچنین با تشخیص سرطان پستان ویلسون در سال 2015 روبرو شدند. ترس از بیماری منجر به انجام ماستکتومی مضاعف ویلسون و سپس جراحی شد. در آن زمان ویلسون درمورد رویه هایش بسیار صریح بود و اظهار داشت که هنکس در تمام دوران سخت در کنارش بود.

پنج سال بعد هر دو بازیگر هنگامی که در استرالیا در مارس 2020 بودند به کووید 19 مبتلا شدند. ویلسون و هنکس در طول دوره درمان و بهبودیشان به هوادارانشان اطلاع رسانی میکردند ، از جمله وقتی که آنها دو بار پلاسما اهدا کردند تا به متخصصان پزشکی در نبرد با ویروس کشنده کمک کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا