سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جنیفر لوپز و بن افلک بعد از 17 سال جدایی، تعطیلات را با هم گذراندند.

 هفده سال پس از تمام کردن نامزدی ، جنیفر لوپز و بن افلک از دوستانی سابق به سمت  چیزی بیشتر می روند ،

یک منبع به E نیوز گفت: پس از حضور بن افلک و جنیفر لوپز در کنسرت VAX LIVE در لس آنجلس  روز یکشنبه ، 2 مه ، آنها با هم به کلوپ Yellowstone در مونتانا رفتند ، و حدود یک هفته در آنجا تعطیلاتشان را  با هم گذراندند.  “آنها تنها بودند.” فقط دو نفری بودند. 

در عکس های به دست آمده توسط دیلی میل ، لوپز و افلک در حال رانندگی با هم در مونتانا دیده می شوند.

این خبر حدود یک ماه پس از تأیید جدایی جنیفر و الکس رودریگز پس از چهار سال زندگی مشترک منتشر شد.  سپس بن در خانه لوپز در شهر دیده شد.  در آن زمان ، منبع دیگری گفت که آنها “فقط دوست” هستند. 

منبع دوم نزدیک به جنیفر به E گفت: “آنها در طول سالها با هم در ارتباط بوده اند.”  با اشاره به اینکه جنیفر از فیلمبرداری از جمهوری دومنیکن برگشته   “بن به او نزدیک شد تا ببیند حال او چطور است و آنها در این ماه گذشته چند بار با هم شام خوردند. آنها رابطه دوستانه ای دارند .”

جنیفر و بن در ژوئیه 2002 هنگام فیلمبرداری bomb Gigli رابطه شان را شروع کردند و بن  ماه نوامبر را با یک حلقه الماس هری وینستون سفارشی 6.1 قیراطی به جنیفر پیشنهاد ازدواج داد. 

با این حال ، چند روز قبل از عروسی در سپتامبر 2003 ، این زوج ، که طرفداران آنها را  “بنیفر” می دانند ، عروسی سانتا باربارا ، کالیفرنیا را لغو کردند. ماه ها بعد ، در ژانویه 2004 ، آنها تأیید کردند که رسما از هم جدا شده اند.

در سال 2014 ، جنیفر گفت که جدایی او و بن “اولین شکست قلبی بزرگ ” او بود. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا