سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جیسون والر و همسرش اشلی برای تولد فرزند دومشان در قرنطینه آماده میشوند.

جیسون و اشلی والر در قرنطینه آماده تولد فرزند دومشان میشوند.

اشلی برای تولد پسرش در ماه آینده گفت: “ما واقعاً بسیار هیجان زده هستیم” ، و به شوخی گفت که طرفداران می توانند بازی های دوران بارداری در فصل جدید “The Hills: New Begings” را ببینند.

اشلی 32 ساله ادامه داد: “این تجربه ای متفاوت  تر  از آخرین تجربه بارداریم برای دخترم Delilah بوده است.” “این واقعا شگفت انگیز بوده است و من خیلی حمایت کرده ام.”

جیسون و اشلی در ماه فوریه اعلام کردند که منتظر فرزند دومشان هستند.

او تولد پسرشان را با مهمانی مجلل توسط بازیگر “RHOC” لیدیا مک لاولین و دوست دیگرش جشن گرفت. گرتچن روسی ، بازیگر “Housewives” نیز در آن شرکت داشت.

این زوج در سال 2014 ازدواج کردند و دختر صاحب دختر 3 ساله ایی بنام Delilah هستند.

جیسون گفت که شیوع همه گیر ویروس کرونا به زوجها این فرصت را می دهد تا زندگی مشترکشان بهتر شود.

“این فرصت را به ما داد تا واقعاً روی خودمان و روابطمان تمرکز کنیم و اقدامات لازم را انجام دهیم زیرا جیسون سالها با اعتیاد درگیر بود که به همین خاطر منجر شد به توانبخشی مراجعه کند و با آن مبارزه کند و در نهایت با دوست دخترش اشلی ازدواج کرد.

او گفت: “من فکر می کنم امسال سخت ترین سالی بود که ما تجربه کرده ایم.” “ما سالهای خوبی داشته ایم. اما امروز اینجا هستیم و واقعاً بسیار خوب بوده است. “

فصل 2 سریال “The Hills: New Begings” در 12 مه ، ساعت 21 ET در MTV پخش میشود. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا