سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر

دختر پرنس هری و مگان مارکل به نام لیلیبت دایانا به دنیا آمد.

دختر پرنس هری و مگان مارکل به دنیا آمده است.

دوک و دوشس ساسکس از تولد فرزند دومشان ، به نام لیلیبت “لیلی” دایانا مونتبتن-وینزر خبر داده اند. این اسم ادای احترام، هم به ملکه الیزابت دوم است که نام خانوادگی او لیلیبت است و هم مادر فقید هری ، پرنسس دایانا.

“در 4 ژوئن ، ما با آمدن دخترمان ، لیلی ، خوشبخت شدیم. مگان و هری روز یکشنبه در بیانیه ای اعلام کردند که او بیشتر از تصورمان است ، و ما بخاطر عشق و آرزوهایی که از سراسر جهان دریافت کرده ایم، سپاسگزاریم. “از لطف و حمایت مستمر شما در این دوره خاص برای خانواده مان متشکرم.”

به گفته دبیر مطبوعاتی دوک و دوشس ساسکس ، دختر آنها روز جمعه ساعت 11:40 صبح “با مراقبت پزشکان قابل اعتماد و کارکنان بیمارستان کلبه سانتا باربارا در سانتا باربارا ، کالیفرنیا” به دنیا آمد. وزن او 7 پوند ، 11 اونس بود.

بر اساس این بیانیه ، مگان ، 39 ساله و فرزندش هر دو”سالم و خوب هستند و در خانه مستقر می شوند.”

انتخاب اسم، اقدام واضح مگان و هری 36 ساله برای تقویت روابط خانوادگی در طی این چند ماه بعد از مصاحبه انفجاری آنها با اپرا وینفری و کناره گیری رسمی از خانواده سلطنتی است.

اگرچه این زوج اخیراً ادعاهای متعددی را علیه کاخ مطرح کرده اند ، از جمله ادعای نژادپرستی ، هر دو بر عشق و احترامشان به ملکه  تأکید کرده اند.

در بیانیه ای که از تولد دختر بچه خبر می دهد ، اشاره شده است: “لیلی برا اساس نام خانوادگی مادربزرگ پدرش ، اعلیحضرت ملکه ،  لیلیبت نامگذاری شده است. اسم وسط او ، دایانا ، برای بزرگداشت مادربزرگ فقید محبوبش ، پرنسس دایانا انتخاب شد. “

برادر بزرگتر هری ، پرنس ویلیام ، همچنین با اسم دختر 6 ساله اش، پرنسس شارلوت الیزابت دایانا مونتبتن-وینزور ، به مادر فقیدش و ملکه ادای احترام کرد.

مگان و هری که در حال حاضر در یک عمارت 14 میلیون دلاری در مونتسیتو ، کالیفرنیا با پسر 2 ساله شان آرچی اقامت دارند ، در ماه فوریه بارداری را تأیید کردند.

یک ماه بعد ، این زوج در مصاحبه انفجاریشان با اپرا وینفری فاش کردند که این کودک دختر خواهد بود.

“یک دختر ، می دانی ، چه چیز دیگری می توانی بخواهی؟” هری گفت: “اما حالا، شما می دانید ، الان ما خانواده خودمان را کامل کردیم ، ما چهار نفر و دو سگ داریم ، و این عالی است. “

بعد از افشاگری ، طرفداران سلطنتی حدس زدند که آیا مگان و هری اسم دختر شان را به نام مادر فقید شاهزاده هری ، پرنسس دایانا ، که به طرز غم انگیزی آگوست 1997 در تصادف درگذشت ، بگذارند.

هری در حال حاضر در رده ششم سلطنت انگلیس قرار دارد و پسرش آرچی هفتم است و باعث می شود دخترش لیلیبت در جایگاه هشتم قرار گیرد.

برخلاف سه فرزند پرنس ویلیام و کیت میدلتون ، بچه های هری لقب سلطنتی ندارند. اما آنها به محض سلطنت پدر بزرگشان شاهزاده چارلز لقب شاهزاده و پرنسس را دریافت خواهند کرد.

برای مگان مارکل و هری همه چیز از زمان ازدواج در مه سال 2018 خیلی تغییر کرده است. در ژانویه سال گذشته ، این زوج موقعیت خودشان را به عنوان “ارشد” سلطنتی کنار گذاشتند و به آمریکای شمالی نقل مکان کردند.

در ماه جولای ، مگان ، بازیگر سابق و ستاره سریال پر “Suits” سقط جنین داشته است.

در پی کناره گیری از خانواده سلطنتی، مگان و هری علناً درباره درگیری ها و ناراحتیشان به عنوان اعضای خانواده سلطنتی صحبت کردند.

 قبل از تولد دخترشان ،مگان در مستندهای سلامت روان هری و اپرا “The Me You Can’t See” ، در Apple TV+ تی شرتی با پیام والدین “Raising the Future” برنامه داشته است. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا