سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

مگان مارکل باردار از ترس صدمه زدن به هری فکر خودکشی کردن را عملی نکرد.

مگان مارکل در حالی که پسرش را باردار بود ، فکر خودکشی را عملی نکرد زیرا نمی خواست پرنس هری با از دست دادن “یک زن دیگر” در زندگی اش آسیب ببیند، مگان به اپرا وینفری در یک برنامه مستند که جمعه اولین پخش آن بود ، گفت.

هری در یک مکالمه با وینفری در برنامه “The Me You Can’t See”،  برنامه ی جدید Apple TV+ درباره سلامت روان گفت:  “چیزی که او را از انگیزه خودکشی منصرف کرد این بود که چقدر این کار در حق من ناعادلانه بود. بعد از آن اتفاقی که برای مادرم افتاده و حالا در موقعیت از دست دادن زن دیگری در زندگیم قرار میگرفتم ، با یک نوزاد در شکم او ،بچه ما”.

مادر هری ، پرنسس دیانا در 12 سالگی در تصادفی با ماشین در پاریس کشته شد.

در مصاحبه با وینفری ، هری 36 ساله ادعا می کند که مارکل خودکشی نکرد زیرا نمی خواست تاریخ تکرار شود.

شاهزاده به وینفری گفت: “ترسناک ترین چیز برای او  این فکرها بود.” او دیوانه نبود. او خود درمانی نمی کرد ، چه بوسیله قرص و چه بوسیله الکل. او کاملا هوشیار بود. کاملاً عاقل بود. اما در آرامش شب ، این افکار او را از خواب بیدار کرد. “

هری گفت که وقتی مارکل فکر خودکشی کرد او سمت خانواده اش نرفت چون بخاطر این وضعیت بد شرمنده بود. او همچنین گفت که سلطنتی ها احتمالاً نمی توانند کمک کنند.

هری ، که خانواده سلطنتی اش را ترک کرد ، گفت: “این یکی از بزرگترین دلایل ترک آنها بود ، احساس گرفتار شدن و احساس کنترل شده ترس ، هم توسط رسانه ها و هم توسط خود سیستم ، که هرگز صحبت در مورد این نوع آسیب روحی را تشویق نمی کرد.” او  پارسال با مارکل به کانادا نقل مکان کرد. این زوج حالا در لس آنجلس زندگی می کنند.

او گفت: “مطمئناً الان هرگز در برابر سکوت ،مورد آزار و اذیت قرار نخواهم گرفت.”

این افشاگری ها بعد از مصاحبه انفجاری این زوج با وینفری در ماه مارس انجام شد که در آن مارکل برای اولین بار فکر خودکشی را فاش کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا