سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپامجله سریال و تلویزیون

Wool: شبکه Apple TV+ سریال های درام با بازی ربکا فرگوسن سفارش میدهد.

 Apple TV + سریال Wool را سفارش داده است. سریال درام علمی تخیلی آینده با بازی ربکا فرگوسن ساخته می شود و بر اساس سه گانه رمان های هیو هووی ساخته شده است. تاریخ شروع و انتخاب دیگر بازیگران در تاریخ دیگری مشخص خواهد شد.

Apple TV + در بیانیه مطبوعاتی اطلاعات بیشتری درباره Wool ارائه داد.

“Apple TV + امروز سفارش سریال Wool را اعلام کرد ، یک سریال درام جهانی براساس رمانهای سه گانه پرفروش  هیو هووی از نیویورک تایمز که در آن ربکا فرگوسن (فیلم های” تپه شنی “،” ماموریت غیرممکن “) بازی می کند و  کارگردانی  آن به عهده نامزد اسکار مورتن تیلدوم  خواهد بود. 

Wool سریالی است که در آن ، زنان و مردان در جامعه ای زندگی می کنند که پر از مقرراتی است که به عقیده آنها برای محافظت از آنها است. فرگوسن در نقش “ژولیت” بازی خواهد کرد ، یک مهندس مستقل و سخت کوش.

این سریال به تهیه کنندگی فرگوسن ، یوست و تیلدوم و در کنار نویسنده هیو هووی تهیه شده است. رمی اوبوچون ، نینا جک و اینگرید اسکاجدا همچنین به عنوان تهیه کننده اجرایی درام ، تهیه شده توسط استودیوی AMC خدمت خواهند کرد. “

شما چی فکر میکنید؟ آیا قصد دارید از سریال تلویزیونی Wool در Apple TV + دیدن کنید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا