سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

اخبار فصل دوم سریال Big Little Lies : بازگشت بازیگران

big_little_lies_still_-_split_-_publicity_-_h_2018

آنها به Meryl Streep و ستارگان قبلی سریال، Reese Witherspoon و Nicole Kidman در فصل دوم این درام از شبکه HBO ملحق میشن و کماکان برای فصل دوم سریال Big Little Lies قراردادهای جدیدی میبنده.

ستارگان فصل اول، Shailene Woodley، Laura Dern و Zoe Kravitz رسما قراردادهای جدیدی را برای بازگشت به این سریال درام که جایزه های زیادی برده، امضا کردن. آنها در همون نقش های قدیمی خودشون، به ترتیب Jane Chapman، Reneta Klein و Bonnie Carlson ظاهر میشن.

ازونجایی که فصل اول پایان کاملی داشت و تنها به عنوان یک سریال کوتاه تولید شده بود، گزینه ای برای قسمت های اضافی در قراردادهای بازیگران وجود نداشت و شبکه HBO مجبوره که قراردادهای جدیدی رو با ستارگان خودش ببنده. همچنین منابع میگن که با بازگشت این ستارگان، دستمزدهای آنان نیز به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده.

فصل دوم به اثرات مخرب دروغ ها، ماندگاری دوستی ها، شکنندگی ازدواج ها و ایرادات والدین به ظاهر بی نقص میپردازه. رابطه ها فاسد میشن، وفاداری ها پوسیده میشن .. و آسیب های روحی و جسمی پدیدار میشن.

Woodley، Dern و Kravits به ستارگان دیگر Reese Witherspoon و Nicole Kidman در فصل دوم ملحق میشن که قبلا نیز خبر اضافه شدن Meryl Streep به عنوان یکی از بازیگر های اصلی سریال و در نقش مادر Perry و exander Skarsgard، به نام Mary Louise Wright تایید شده بود. همچنین منابع میگن که در فصل دوم، نقش پدر Bonnie نیز قراره به سریال اضافه شه. با وجود سرنوشت Perry نیز در فصل اول، انتظار میره که به نوعی Skarsgard نیز به سریال برگرده.

تقریبا تمامی اعضای این تیم خلاق برای بازگشتن به فصل دوم آماده هستن. بزرگترین تفاوت در پشت صحنه، کارگردان هستش. Jean-Marc Vallee که همه قسمت های فصل اول رو کارگردانی کرد، تنها به عنوان تهیه کننده اجرایی برمیگرده و به جای اون Andrea Arnold (که برای نویسندگی و کارگردانی فیلم کوتاه خودش Wasp، جایزه اسکار برد) ، تمامی هفت قسمت را کارگردانی میکنه.

David E.Kelley، نویسنده ای که از زمانی با Big Little Lies همکاری داشت که قرار بود فیلمی با بازی Kidman و Witherspoon باشه، دوباره تمامی داستان هفت قسمت رو مینویسه، که تنها تا اندازه ای براساس داستانی از Liane Moriarty هستش….

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا