سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

بی جی توماس خواننده ‘Raindrops Keep Fallin’ در 78 سالگی درگذشت.

بی جی توماس، خواننده برنده گرمی که 70 میلیون آلبوم در سراسر جهان فروخت و بیش از نیم قرن در فعالیت حرفه ایش موفق به کسب هشت امتیاز از بازدید آهنگش نامبر 1 شد ، روز شنبه درگذشت. او 78 ساله بود.

بر اساس اعلامیه مطبوعاتی شرکت مدیریتی او، 2911 Media ، توماس که در ماه مارس اعلام کرد به سرطان ریه مبتلا شده است ، بر اثر این بیماری در خانه اش در آرلینگتون ، تگزاس درگذشت.

توماس که در هوستون بزرگ شد ، در دهه 1960  وارد صنعت موسیقی شد و در ژانرهای مختلفی از جمله کانتری، پاپ و انجیل کار کرد. 

 او بیشتر با انتشار آهنگهایی مثل “Hooked on a Feeling” ، و آهنگهای او I’m So Lonesome I Could Cry,” و “Raindrops Keep Fallin’ on My Head از هنک ویلیامز که برنده جایزه اسکار بهترین آهنگ اصلی در “Butch Cassidy and the Sundance Kid” در سال 1969 در وسترن شد، تونست معروف شود. 

توماس اولین آلبومش را برای Scepter Records در سال 1966 منتشر کرد و با همکارانش رونی میلسپ و دیون وارویک دوست شد. آنها او را به Burt Bacharach معرفی کردند ، که نویسنده فیلم “Butch Cassidy” بود که بعدا در فیلمهایی مانند “مرد عنکبوتی 2” و “فارست گامپ” به کار گرفته شد.

در دهه 1970 ، توماس چندین بار لقبش را عوض کرد ، الکل و مواد مخدر را ترک کرد و به عنوان مسیحی متولد شد ، به موسیقی انجیل روی آورد. در سال 1976 ، او “Home Where I Belong ” را منتشر کرد که اولین آلبوم پلاتین در ژانر انجیل شد.

در طول دهه بعد ، توماس از مجموعه ای از بازدید آهنگ هایی از جمله “Whatever Happened to Old Fashioned Love” ، “New Looks from a Old Lover Again” لذت می برد ، که در چارتهای کانتری حضور داشتند.

پنج بار برنده گرمی ، عضو Grand Ole Opry ، همچنین ملودی را برای کمدی “Growing Pains” خواند و در  تبلیغات متعدد تلویزیونی ظاهر شد.

او گفت: “من زندگی شگفت انگیزی داشته ام ، من یک شوهر و پدری بوده ام که فرزندانش را گرامی می دارم و اکنون یک پدربزرگم” ، و من مانند همه این معلمان و مبلغان و مادران و پدران انگیزه دارم تا به بچه هایم کمک کنم با شخصیت و احترام به خود بزرگ شوند. “

بازماندگان او گلوریا ، همسر 53 ساله اش ، سه دختر و چهار نوه اش هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا