سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

اندرو گارفیلد درباره دلتنگی برای مادر مرحومش با المو صحبت می کند: غم یک نوع هدیه است

اندرو گارفیلد در حال گفتگوی صمیمانه با المو درباره دلتنگی مادر مرحومش، لین، که در سال 2019 بر اثر سرطان پانکراس درگذشت، است.

در ویدیویی که  در روز جمعه ۱۸ اکتبر به اشتراک گذاشته شد، المو گفتگوی صمیمی با ستاره ۴۱ ساله مرد عنکبوتی داشت.

«اندرو؟ سلام، المو دارد در خیابان سزامی می‌چرخد و همه را چک می‌کند، پس المو می‌خواهد وضعیت اندرو را بداند.»

گارفیلد به المو گفت که «نمی‌داند» چقدر از دیدن او خوشحاله, گارفیلد پس از اطمینان از اینکه فضای امنی برای به اشتراک گذاشتن احساساتش هست گفت: «امروز فقط به مادرم فکر می کنم. می‌دانی، او چند سال پیش درگذشت، و من دلم برایش تنگ شده است. خیلی دلم براش تنگ شده.»

المو پاسخ داد: «المو از شنیدن آن واقعا متاسفم، آقای اندرو.»

اندرو به المو گفت که نیازی به عذرخواهی ندارد و اضافه کرد که «اشکالی ندارد که دلتنگ کسی شوی» او ادامه داد: غم و اندوه نوعی هدیه است. به نوعی احساس دوست داشتنی است زیرا به این معنی است که وقتی کسی را دلتنگش می‌شوی واقعاً دوستش داشتی. و وقتی دلم برای مادرم تنگ می شود، تمام نوازش هایی که از او می گرفتم، تمام آغوش هایی که از او می گرفتم را به یاد می آورم. درست مثل همین، و وقتی دلم برایش تنگ می‌شود، به طرز عجیبی احساس نزدیکی به او می‌کنم.»

اندرو ادامه داد: «بنابراین، خوشحالم که تمام خاطرات مادرم و شادی‌هایی که او برایم به ارمغان آورد، و شادی‌هایی که برای برادرم و پدرم به ارمغان آورد را به یاد می آورم. بنابراین وقتی دلم برایش تنگ می شود، به یاد می آورم که به این دلیله که او مرا خیلی خوشحال کرده . بنابراین می توانم او را جشن بگیرم و در عین حال دلم برایش تنگ شود.»

اندرو در سال 2019 مشغول فیلمبرداری «چشم های تامی فی» بود , اما صحنه را ترک کرد و به انگلستان سفر کرد تا در هنگام مرگ مادرش در کنار او باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا