سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

لیام پین بعد از 10 ماه از نامزدش مایا هنری جدا می شود و خودش را مقصر می داند.

لیام پین اعتراف کرد که “در روابط خیلی خوب نیست” و او تایید کرد که رابطه عاشقانه اش با مدل، مایا هنری تمام شده است.
لیام پین با اشاره به اینکه خودش مشکل دارد و نمی خواهد به کسی ضربه بزند نامزدی اش با مایا هنری را بهم زد.

لیام خواننده سابق One Direction ، که برای اولین بار در آگوست 2018 با مایا آشنا شد ، تأیید کرد که آنها در یک پادکست جدا می شوند ، و به استیون بارلت مدیر عامل شرکت گفت :”این اتفاق می افتاد”.

لیام در پاسخ به این سوال که الان وضعیت رابطه اش چگونه است ، گفت که او مجرد است.

او اعتراف کرد: “من آن را در این مرحله بیش از هر چیز احساس می کنم ، از اینکه مردم را آزار می دهم دلسردتر می شوم. این مرا اذیت میکند. من در روابط خیلی خوب نبودم”.

“من در رابطه خوب نیستم ، بنابراین فقط لازم است قبل از اینکه خودم را به فرد دیگری نزدیک کنم ، روی خودم کار کنم.”

او ادامه داد: “آنجا بود که من در آخرین رابطه ام قرار گرفتم. من ورژن خیلی خوبی از خودم نشان نمی دادم ، که قدرش را ندانم و این شکلی بودن را دوست نداشتم. صادقانه می توانم بگویم از این بابت احساس بهتری دارم. 

“من از کاری که کردم احساس خوبی نداشتم اما باید این اتفاق می افتاد. ما فقط می خواهیم بهترین راه  برای هر دوی ما باشد.

 این زوج در اولین قرنطینه با هم زندگی می کردند ، اما در سال 2020 شایعات جدایی را برانگیختند ، زمانی که آنها با هم – حتی در شبکه های اجتماعی – تا زمان اعتراضات Black Lives Matter در لندن در تابستان گذشته دیده نشدند.

سپس در اواخر ماه اوت او در یک رستوران با مایا که یک حلقه الماس خیلی بزرگ در دست چپش داشت ، دیده شد و منابع نزدیک به این زوج تأیید کردند که آنها واقعاً بعد از دو سال زندگی مشترک نامزد شده اند.

لیام درخواست ازدواجش را با یک حلقه 3 میلیون پوندی مطرح کرده بود و به نظر می رسید این زوج برای   زندگی مشترک آماده شده است.

لیام در یک حرکت شوک کننده اعلام کرد که این تصمیم او است که به دلیل رفتارهایش به رابطه شان پایان می دهد.

“من می دانم که مشکل من بودم و باید خودم را اصلاح کنم. من الان احساس خوبی دارم. این باعث تمرکز بیشتر من شده و امیدوارم او هم خوشحال باشد.”

لیام همچنین اعتراف کرد که اولین بار “برای درمان شدن” تحت فشار قرار گرفته است و واکنش بدی نسبت به آن نشان داد.

اما این بار او “خودش آن را قبول کرده است” و گفت که زندگی من برای دیگران گذشت”.

لیام بعداً در مورد روابط قبلی اش- از جمله مادر پسرش شریل کول و سوپرمدل نائومی کمپبل – در پادکست شوخی می کرد و گفت که اگر همه پارتنرهای سابقش در یک جا جمع شوند “یک جای عجیب و غریب خواهد بود” و “من بیرون  از آنجا خواهم بود”.

لیام در جواب به این سوال که چرا فکر می کند در رابطه بد است ، گفت که اوایل رابطه ظاهر سازی میکند و شخصیت اصلیش را نشان نمی دهد. 

“بزرگترین مشکلی که ما داریم این است که من کمال گرا هستم. در اوایل رابطه تو یک شخصیت کاملاً دروغین نشان میدهی شبیه اینکه در شخصیت دیگری ظاهر میشوی.” 

او افزود: “من برای اینکه خودم باشم گاهی اوقات تلاش می کنم و فکر می کنم خیلی سریع در روابط شیرجه می زنم و از آن بیرون می آیم. باید خودم را چک کنم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا