سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کلارنس ویلیامز III ، بازیگر “Mod Squad” و “Purple Rain” ، در 81 سالگی درگذشت.

کلارنس ویلیامز سوم ، که از سال 1968 تا 1973 در نقش کارآگاه “هیپی” لین هیز در “The Mod Modad” کارش را شروع کرد ، بعد از نبرد با سرطان روده بزرگ درگذشت. او 81 ساله بود.

مدیر برنامه او آلن میندل روز یکشنبه در بیانیه ای تأیید کرد ویلیامز جمعه در خانه اش در لس آنجلس درگذشت.

این بازیگر قدیمی در 21 آگوست سال 1939 در شهر نیویورک متولد شد و در Broadway بزرگ شد. او برای کار درخشانش در سال 1964 در “Slow Dance on the Killing Ground” تونی را به عنوان بهترین بازیگر برجسته به دست آورد و  پنج دهه در صحنه و تلویزیون و فیلم فعالیت داشت. 

 

ویلیامز III گرچه بیشتر به خاطر کارهای تلویزیونی اش در “The Mod Squad” مشهور بود .  از فیلم‌هایی که وی در آن نقش داشته است، می‌توان به گانگستر آمریکایی، افسانه ۱۹۰۰، باران ارغوانی، سرخدمتکار، جوخه مد، گردن کلفت، آخرین مرد بی‌گناه و دختر ژنرال اشاره کرد. 

با این حال ، این نقش  پلیس ضد فرهنگ او  فوق العاده جالب  بود که هواداران بیشتر از همه به یاد داشتند – و او ذره ای برایش مهم نبود.

به گزارش دیلی میل ، ویلیامز سوم در مصاحبه ای در سال 1999 گفت: “آنچه بیشتر مردم در مورد من می دانند دو ساعتی است که آنها در  سالن سینما هستند یا زمانی  که جلوی تلویزیون  سپری کرده اند.” “در حال حاضر آنجا سرگرمی های زیادی وجود دارد ، شکستن آنها و تبدیل شدن به بخشی از آگاهی ملی دشوار است. شناختن خوب است و من اصلاً مشکلی با آن ندارم. “

کارهای ماندگار او اثری پاک نشدنی از نسل طرفداران برجای گذاشت.

لنی کراویتز ، بازیگر 57 ساله ، در ادای احترام به این بازیگر فقید گفت: “هنگامی که من  در NYC بزرگ می شدم ، کلارنس ویلیامز سوم چهره ای در تلویزیون بود که من او را شناختم و این باعث الهام من شد.” “از  Squad Mod  گرفته، تا Purple Rain و Sugar Hill ، او همیشه با انرژی پویا بازی می کرد. شاه در قدرت بمان. “

از آثار دیگر او در تلویزیون  می توان به نقش های مهمان در “The Cosby Show” ، “Hill Street Blues” ، “T.J. هوکر »،« معاون میامی »،« قصه هایی از سیرپت »،« پیشتازان ستاره ای »و« قله های دوقلو » اشاره کرد. 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا