سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
پیشخوان اروپامجله پزشکی و سلامت

دکتر فائوچی می گوید: علائم قطعی که نشان میدهد قبلاً مبتلا به COVID بوده اید.

مرگ و میر ویروس ناشی از کرونا در آمریکا از 410 هزار مورد گذشته است و  دکتر آنتونی فائوچی ،مشاور ارشد پزشکی رئیس جمهور و مدیر انستیتوی ملی آلرژی و بیماریهای عفونی “سندرم بعد از بهبودی  COVID 19 ” را فراخوانی می کند.

” راشل مادو ، مجری برنامه MSNBC ، روز گذشته به او گفت که این علائم “ماهها بعد از بهبودی از بیماری” به صورت شدید هوز وجود دارد. . “آنها هنوز قادر به انجام کار نیستند. مردم عواقب طولانی مدت و بسیار جدی دارند.”

فائوچی افزود: “این یک پدیده واقعی است.” “من خودم در حال حاضر به تعدادی از افراد مبتلا به سندرم COVID 19  فوق حاد سر و کار دارم و به آنها کمک می کنم – از نظر ویروسی اوکی هستند یعنی ویروس دیگری در  بدن آنها نیست  ، اما علائم آنها ادامه دارد که می توانند ناتوان کننده باشند. “

1_ دکتر فائوچی از خستگی شدید هشدار داد:

در این باره مدتی است دکتر فائوچی در ماه ژوئیه به Medscape گفت: “شما نمی خواهید مردم را بترسانید فقط به آنها هشدار دهید ، اما آنها واقعاً باید بدانند که ما نمی دانیم چه عواقبی در دراز مدت به دنبال خواهد داشت ، حتی اگر به نظر می رسد یک عفونت روتین باشد.””بهتر است مراقب باشیم. حتی بعد از پاک شدن از ویروس ، علائم بعد از آن وجود دارد. من می دانم ، زیرا من بسیاری از افراد را که از طریق تلفن با من تماس می گیرند و در مورد روند بهبودیشان صحبت می کنند ، از طریق تلفن دنبال می کنم. سندرم بسیار شگفت انگیزی شبیه سندرم آنسفالومیلیت میالژیک / خستگی مزمن است. آنها به انرژی طبیعی یا احساس سلامتی طبیعی بر نمی گردند. ” 

2_ دکتر فائوچی از دردهای عضلانی خبر داد:

یکی دیگر از علائم اصلی Long COVID – و آنسفالومیلیت میالژیک / سندرم خستگی مزمن – درد و دردهای عضلانی ، یا میالژی است. اینها می توانند خودشان را در هرجایی نشان دهند – کمر ، پشت ، پاها – و در بعضی موارد ، مانند کوستوکندریت ، می توانند مانند حمله قلبی احساس شوند (اما چنین نیست).

3 دکتر فائوچی در مورد نامنظمی دما هشدار داد:

فائوچی می گوید ممکن است “تنظیم نامنظم دما” داشته باشید و نورولوژی جهانی از فدراسیون جهانی مغز و اعصاب نیز به آن اشاره کند. آنها می گویند: “بیشتر این بیماران قبل از آلوده شدن به SARS-CoV-2 از سلامتی بسیار خوبی برخوردار بودند.” “همه آنها در مرحله حاد علائم بی شماری داشتند ؛ با این حال ، با بهبود تب و علائم تنفسی ، علائم سیستمیک مداوم باقی می ماند که بعضی از آنها به تدریج بهبود می یابند ، اما همه آن سیر را دنبال نمی کنند.”

4_ دکتر فائوچی درباره مه مغزی  گفت :

دکتر فائوچی به مدو گفت: “بعضی از آنها حتی شرایطی را دارند که مه مغزی می نامند.” جایی که تمرکز برای آنها خیلی دشوار است ، واقعاً ناراحت کننده است. ما در این زمینه کارهای زیادی انجام می دهیم. “

5_ اگر از COVID رنج می برید چه کاری باید انجام دهید:

اگر هرکدام از این علائم را دارید ، به پزشکتان اطلاع دهید. اگرچه پزشکان هنوز روش درمان آن را نمی دانند ، اما می توانند به درمان علائم کمک کنند. دکتر فائوچی می گوید جامعه پزشکی در حال مطالعه طولانی مدت COVID است. او به مدو گفت: “ما قصد داریم سرمایه گذاری بزرگی در دلارهای تحقیقاتی انجام دهیم تا بتوانیم کاملا این موضوع را بفهمیم.” “هر نکته در مورد مکانیزم های اساسی چیست و چه کاری می توانیم برای درمان آن انجام دهیم.”

ما این مسئله را بسیار جدی می گیریم به همین دلیل ساده که حتی اگر کسری کوچک و به نظر بیش از یک قسمت کوچک از مردم علائم را داشته باشند – وقتی به 24 ، 25 میلیون نفر در ایالات متحده نگاه می کنید ، آلوده شده اند ، که آنها هیچ علامتی نداشته اند ،
اما حتی کسانی که در سطح جهانی علائم دارند ، وقتی به صد میلیون نفر آلوده نگاه می کنید ، این می تواند مسئله ای مهمی باشد. و این دلیلی است که ما آن را خیلی جدی می گیریم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا