سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
سینما و تلویزیونمجله سینمایی

انتشار تریلر فیلم Queenpins با بازی کریستن بل و وینس وان

[ad_1]

کریستن بل در فیلم جدید Queenpins، در نقش یک کلاهبردار بازی کرده که در حال فرار از دست پلیسی با بازی وینس وان است.

کمدی جنایی Queenpins، داستان دو دوست بسیار نزدیک را روایت می‌کند که با انجام بزرگ‌ترین کلاهبرداری مرتبط با کالابرگ (کوپُن) در تاریخ آمریکا، میلیون‌ها دلار به جیب می‌زنند.

در این فیلم که براساس واقعیت ساخته شده است، کریستن بل (Kristen Bell) در کنار کربی هوول باپتست (Kirby Howell-Baptiste‎)، در نقش این دو دوست بازی کرده‌اند.

وینس وان (Vince Vaughn) به همراه پاول والتر هوزر (Paul Walter Hauser‎) نیز، در نقش دو مامور قانون در این فیلم بازی کرده‌اند که قصد دستگیری این دو را دارند.

وقتی مردم در آمریکا از یک کمپانی شکایت یا انتقاد می‌کنند، آن کمپانی برای جلب رضایت مشتریان خود، کوپن‌های تخفیف به آنها می‌دهد.

این دو دوست که متوجه می‌شوند بسیاری از این کوپن‌های تخفیف، از یک مکان ارسال می‌شوند، تصمیم به دزدیدن این کوپن‌ها از آن مکان می‌گیرند تا خود و افراد نیازمند، از این کوپن‌ها استفاده کنند.

کارگردانی و نویسندگی این اثر، بر عهده Aron Gaudet و Gita Pullapilly بوده است. این دو در سال ۲۰۱۳ نیز فیلم Beneath the Harvest Sky را نویسندگی و کارگردانی کرده بودند.

لازم به ذکر است که این فیلم در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) منتشر خواهد شد.

می‌توانید تریلر این فیلم را از صفحه یوتیوب تماشا کنید.

منبع: کمپانی STXfilms

.
نقل از سینما-فارس

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا