سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
سینما و تلویزیونمجله سینمایی

انتشار پوستر پیش درآمد فیلم ارتش مردگان با نام ارتش دزدان

[ad_1]

زک اسنایدر، نخستین پوستر رسمی فیلم ارتش دزدان که پیش‌درآمد فیلم ارتش مردگان است را، منتشر کرد. تریلر این فیلم نیز هفته آینده منتشر خواهد شد.

فیلم ارتش مردگان (Army of the Dead) به کارگردانی زک اسنایدر (Zack Snyder)، امسال از طریق شبکه استریم نتفلیکس منتشر شد و با استقبال بسیار خوبی همراه شد و اکنون قرار است تا پیش درآمد این فیلم را با محوریت یکی از شخصیت‌های آن، مشاهده کنیم.

فیلم ارتش دزدان (Army of Thieves)، درباره شخصیت دیتر است که در فیلم ارتش مردگان، این شخصیت را ماتیاس شوایگهوفر (Matthias Schweighöfer‎) ایفا کرده بود و اکنون وی در فیلم ارتش دزدان، نه تنها مجددا در این نقش بازی کرده که کارگردانی آن را نیز عده دار بوده است.

ارتش دزدان داستان دیتر را در زمانی که کارمند بانک یک شهر کوچک بود، نشان می‌دهد. جایی که دیتر وقتی یک زن مرموز وی را برای همکاری با چند تن از تحت تعقیب‌ترین مجرمان پلیس بین الملل استخدام می‌کند، وارد یک ماجراجویی بی نظیر می‌شود.

اعضای این گروه قصد دارند تا چند گاو صندوق را که غیر قابل باز شدن هستند و در سراسر اروپا پخش شده‌اند، مورد سرقت قرار دهند.

به غیر از شوایگهوفر، بازیگران دیگری چون ناتالی امانوئل (Nathalie Emmanuel‎)، رابی او. فی (Ruby O. Fee) و جوناتان کوهن (Jonathan Cohen)، در این فیلم به هنرنمایی پرداخته‌اند.

اسنایدر که در کنار شوایگهوفر وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشته است، ایده این فیلم را با کمک شی هتن (Shay Hatten) طرح ریزی کرده و نوشته است. هتن همچنین فیلم‌نامه این اثر را نیز نوشته است.

در حال حاضر زمان انتشار این فیلم مشخص نشده است و تنها می‌دانیم که قرار است در فصل پاییز از طریق شبکه استریم نتفلیکس منتشر شود.

نخستین پوستر فیلم ارتش دزدان (Army of Thieves)

نخستین پوستر فیلم ارتش دزدان (Army of Thieves)

منبع: توییتر زک اسنایدر


.
نقل از سینما-فارس

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا